Per Martin Sommernes

Sjømannslege

Per Martin Sommernes er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Per Martin Sommernes

Fantastisk lege.

Kom til Per Martin i dag og for en fantastisk lege. Har vært langt nede og han var utrolig flink til å lytte og hjelpe meg med mine problemer. Gikk ut av kontoret hans og følte meg mye bedre. Anbefaler han til alle jeg kjenner!

Meget bra fastlege

Legen holder oversikt over min Diabetes 2 på en helt fantastisk måte. Alltid vennlig og blid. Jeg ser at noen ikke føler seg bra hos denne legen, jeg føler at de skriver om en helt annen person eller har hatt en veldig dårlig dag selv. Det burde ikke gå ut over en meget bra og hyggelig lege?

Blid, kunnskapsrik og har alltid god tid

I tillegg til ovennevnte, så får jeg alltid time raskt - selv når det ikke er akutt behov. God dialog med legen, opplever genuin interesse og ivaretakelse av meg som pasient. Rolig, trygg og tydelig. Er fastlege for min familie, og vi er alle veldig fornøyde!

Har ikke forstått legens rolle

Denne legen gir deg avskjed på grått papir dersom han opplever at kommunikasjonen med deg er dårlig, selv om du legger frem din sak på en rolig og høflig måte.

Han opplever kommunikasjonen med deg som dårlig dersom du ikke gir ham de opplysninger om dine helt private anliggender han ber om, som er helt irrelevante for saken og som han ikke har noen som helst rett til å vite.

For ham er det kommunikasjon og bølgelengde som gjelder. Ikke din helse.

Seriøs og vennlig.

Etter noen besøk ( jeg er skeptisk og kresen) så tror jeg virkelig på dette forholdet. Han er lydhør, ler ikke av mine bekymringer, men plasserer disse på et nivå som jeg synes høres rimelig ut. Vi kan bruke 2 minutter på privatsamtale om politikk, f.eks. Men jeg liker best å bruke tiden hans/min profesjonelt.