Per Martin Sommernes

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Per Martin Sommernes er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Per Martin Sommernes

Den beste legen jeg har hatt

Veldig imøtekommende og hyggelig type. Tar seg alltid god tid og svarer på alle spørsmål jeg måtte ha. Snakker også om andre ting som bidrar til å at jeg har et godt og mer personlig til min lege. Kommer aldri til å bytte lege

Virker lite interessert

Havnet hos denne legen da min lege ved legekontoret ikke var tilgjengelig.
Hadde riktignok en hastetime, men følte at legen verken hadde tid/lyst til å lytte til det jeg sa eller undersøke meg. Virker høy på seg selv, uinteressert og lite hjelpsom.

Den værste lege!

Værste legen jeg har vært borti. Så selvopptatt og ikke interesert i forhistorikk. Det går helt i glemmeboka. Bare penger ute å går. Absolutt ikke en lege jeg anbefaler, selv ikke til min svigermor! Skaff en annen fastlege eller skygg unna.

Dyktig lege

Jeg er veldig fornøyd med legen min, han har humor, lytter og er rask. Føler at han "ser" hele meg. Anbefaler han til andre:)

Mer og mer skuffet...

...som andre har kommentert her så er han helt sikkert flink faglig, MEN uendelig lite intr. i deg som menneske føler jeg. Jeg har gått ut derfra flere ganger med en følelse av å ha sittet og hørt mer på han enn at han er intr. i historien min, spør ikke videre ang. div problemer iforh. til plager. Smiler og ler og er en kjekk ung mann - som ikke helt klarer å se eller stille de riktige sp.målene. Greit nok de få gangene jeg har feilt noe konkret og bare trengt en resept, men det duger ikke i lengden.