Karianne Stave

Halmstad legekontor

Idrettsveien 10 1580 Rygge
Karianne Stave er en av 7 fastleger i Rygge

Siste vurderinger av Karianne Stave

En flott og god fastlege

Hun er alltid oppriktig, lytter til behovene og tar deg seriøst. Føler meg trygg og ivaretatt hos henne. Kan ikke tenke meg å bytte fastlege

Uten tvil den beste legen jeg noengang har hatt!

Var så heldig og fikk tildelt Karianne Stave som fastlege for noen år siden. Effektiv, profesjonell og skikkelig dyktig! Hun tar seg tid til å lytte og setter seg raskt inn i mitt problem. Hun har også en imøtekommenhet som gir trygghet. Og smilet er ikke langt unna. Hun er en lege som utviser empati og trygghet!

Var bedre før ...

Hyggelig og grei før ... Men nå er hun stresset og vil bli fort ferdig ! Hører ikke etter lenger på meg og jeg må selv spørre om prøver osv ..

Beste fastlegen jeg har hatt!

Hun lytter, og betror deg. Selv om jeg er der sjelden, husker hun deg fra forrige gang. Man blir tatt seriøst, og får menneskelig behandling.

Misfornøyd

Fikk henne etter at min lege gjennom 20 år gikk av med pensjon,hun virket tålig grei etter første besøk. Men etterhvert skjønte jeg at hun ikke var noe lege for meg, hun klarer ikke å være konkret når hun skriver lege erklæring. Stort sett blir det bare tja og kanskje på viktige spørsmål og da går det utover meg.Virker også som hun overhører deg når du ber om å få time hos spesialist.Så jeg har byttet til en som vet hva han driver med.