Karianne Stave

Idrettsveien 10 1580 Rygge
Tlf: 69 26 44 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Karianne Stave er en av 7 fastleger i Rygge

Siste vurderinger av Karianne Stave

Beste legen jeg har hatt!

Hun er flink til å lytte og tar seg tid, hun har alt for mye å gjøre stakkars, men det går ikke utover meg som pasient. Hun tar deg seriøst og sender deg videre til spesialister hvis det trengs. Føler meg i trygge hender hos henne og vet at hun sitter på mye god kunnskap.

En flott og god fastlege

Hun er alltid oppriktig, lytter til behovene og tar deg seriøst. Føler meg trygg og ivaretatt hos henne. Kan ikke tenke meg å bytte fastlege

Uten tvil den beste legen jeg noengang har hatt!

Var så heldig og fikk tildelt Karianne Stave som fastlege for noen år siden. Effektiv, profesjonell og skikkelig dyktig! Hun tar seg tid til å lytte og setter seg raskt inn i mitt problem. Hun har også en imøtekommenhet som gir trygghet. Og smilet er ikke langt unna. Hun er en lege som utviser empati og trygghet!

Var bedre før ...

Hyggelig og grei før ... Men nå er hun stresset og vil bli fort ferdig ! Hører ikke etter lenger på meg og jeg må selv spørre om prøver osv ..

Beste fastlegen jeg har hatt!

Hun lytter, og betror deg. Selv om jeg er der sjelden, husker hun deg fra forrige gang. Man blir tatt seriøst, og får menneskelig behandling.

Misfornøyd

Fikk henne etter at min lege gjennom 20 år gikk av med pensjon,hun virket tålig grei etter første besøk. Men etterhvert skjønte jeg at hun ikke var noe lege for meg, hun klarer ikke å være konkret når hun skriver lege erklæring. Stort sett blir det bare tja og kanskje på viktige spørsmål og da går det utover meg.Virker også som hun overhører deg når du ber om å få time hos spesialist.Så jeg har byttet til en som vet hva han driver med.

Begrenset hjelp

Hun mener det offentlige helsevesenet ikke kan hjelpe med alle problemer og vil helst ikke iverksette dyre tiltak. Hun tviler på det man sier inntil det finnes fysiske bevis.

Varm og koselig

Hun er en varm lege som lytter og tar seg tid. Hun har hjulpet meg mye da andre leger har sviktet. En av de beste legene jeg har hatt.

Den beste legen jeg har hatt

Utrolig dyktig, imøtekommende og fantastisk personlighet.
Min sønn og jeg er veldig godt ivaretatt hos henne.
Dette er virkelig en lege som tar deg på alvor, lytter og bagatelisserer ikke pasientens symptomer/opplevelse.
Denne legen kan jeg anbefalle på det sterkeste.
Alle som arbeider på legekontoret er hyggelige og imøtekommende

Dømmende og kald

Tror hun er blitt overarbeidet og kald. Hun ser ikke pasienter som mennesker lengre, dessverre. Fikk så godt inntrykk av henne i begynnelsen, men hun er ikke så hjelpsom og lyttende lenger. Stresset lege som ikke tar vare på meg som pasient.

Beste fastlege jeg har hatt

Hadde jeg ikke flyttet hadde jeg aldri byttet fastlege, Dr. Stave er den eneste legen jeg har vært hos hvor jeg har følt at hun faktisk lytter og tar meg alvorlig. Anbefaler henne hvis du ønsker en ny fastlege :-)

En fantistisk lege og en flott person

Jeg byttet til Karianne Stave etter at jeg aldri fikk ordentlig hjelp, eller ble trodd på og ikke tatt på alvor av min tidligere fastlege. Hun har hjulpet meg mye, er veldig behagelig å snakke med. Hun bryr seg i tillegg om pasintene sine og tar seg tid til å snakke med dem og hun tar deg på alvor. Hun har mange pasienter og er ikke alltid tilgjengelig, men det er helt klart verdt det, når det kommer til resultatet. Er det akutt, så greier hun alltid å få presset deg inn. Jeg føler at Karianne er en lege som fortjenerå få litt ekstra skryt.

Den beste legen man kan få.

Karianne har hjulpet meg igjennom en tøff tid og hun er forståelsesfulle og hjelper deg med den hjelpen du trenger. Kan ikke finne ord for en så fantastisk lege som hun.
Hele min familie bruker henne og alle er like fornøyd som meg.
Trenger man en haste time før man egentlig har time så order ho det på et vis og ringer deg når ho har fått prøve svar og oppdaterer deg hele tiden.
Kan anbefale henne på det sterkeste.

Den beste fastlegen jeg har hatt!

Jeg hadde Karianne Stave som fastlege for meg og mine to barn i nesten to år, måtte dessverre bytte pga flytting. Ble alltid godt ivaretatt samtidig som hun tok seg god tid i konsultasjonene. Hadde aldri byttet dersom jeg ikke hadde flytta!

Arrogant og dømmende

Jeg oppfattet henne som arrogant, nedlatende og dømmende. Etter et besøk der i en vanskelig situasjon, følte jeg meg enda verre enn før.

Min beste fastlege

Veldig blid, flink og tillitsfull! Hun tar deg på alvor og lytter til deg. Definitivt den beste fastlegen jeg har hatt!