Karianne Stave

Autorisasjon (2004)

Karianne Stave er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Karianne Stave

Var bedre før ...

Hyggelig og grei før ... Men nå er hun stresset og vil bli fort ferdig ! Hører ikke etter lenger på meg og jeg må selv spørre om prøver osv ..

Beste fastlegen jeg har hatt!

Hun lytter, og betror deg. Selv om jeg er der sjelden, husker hun deg fra forrige gang. Man blir tatt seriøst, og får menneskelig behandling.

Misfornøyd

Fikk henne etter at min lege gjennom 20 år gikk av med pensjon,hun virket tålig grei etter første besøk. Men etterhvert skjønte jeg at hun ikke var noe lege for meg, hun klarer ikke å være konkret når hun skriver lege erklæring. Stort sett blir det bare tja og kanskje på viktige spørsmål og da går det utover meg.Virker også som hun overhører deg når du ber om å få time hos spesialist.Så jeg har byttet til en som vet hva han driver med.

Begrenset hjelp

Hun mener det offentlige helsevesenet ikke kan hjelpe med alle problemer og vil helst ikke iverksette dyre tiltak. Hun tviler på det man sier inntil det finnes fysiske bevis.

Varm og koselig

Hun er en varm lege som lytter og tar seg tid. Hun har hjulpet meg mye da andre leger har sviktet. En av de beste legene jeg har hatt.