Karianne Stave

Autorisasjon (2004)

Karianne Stave er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Karianne Stave

Den beste legen jeg har hatt

Utrolig dyktig, imøtekommende og fantastisk personlighet.
Min sønn og jeg er veldig godt ivaretatt hos henne.
Dette er virkelig en lege som tar deg på alvor, lytter og bagatelisserer ikke pasientens symptomer/opplevelse.
Denne legen kan jeg anbefalle på det sterkeste.
Alle som arbeider på legekontoret er hyggelige og imøtekommende

Dømmende og kald

Tror hun er blitt overarbeidet og kald. Hun ser ikke pasienter som mennesker lengre, dessverre. Fikk så godt inntrykk av henne i begynnelsen, men hun er ikke så hjelpsom og lyttende lenger. Stresset lege som ikke tar vare på meg som pasient.

Beste fastlege jeg har hatt

Hadde jeg ikke flyttet hadde jeg aldri byttet fastlege, Dr. Stave er den eneste legen jeg har vært hos hvor jeg har følt at hun faktisk lytter og tar meg alvorlig. Anbefaler henne hvis du ønsker en ny fastlege :-)

En fantistisk lege og en flott person

Jeg byttet til Karianne Stave etter at jeg aldri fikk ordentlig hjelp, eller ble trodd på og ikke tatt på alvor av min tidligere fastlege. Hun har hjulpet meg mye, er veldig behagelig å snakke med. Hun bryr seg i tillegg om pasintene sine og tar seg tid til å snakke med dem og hun tar deg på alvor. Hun har mange pasienter og er ikke alltid tilgjengelig, men det er helt klart verdt det, når det kommer til resultatet. Er det akutt, så greier hun alltid å få presset deg inn. Jeg føler at Karianne er en lege som fortjenerå få litt ekstra skryt.

Den beste legen man kan få.

Karianne har hjulpet meg igjennom en tøff tid og hun er forståelsesfulle og hjelper deg med den hjelpen du trenger. Kan ikke finne ord for en så fantastisk lege som hun.
Hele min familie bruker henne og alle er like fornøyd som meg.
Trenger man en haste time før man egentlig har time så order ho det på et vis og ringer deg når ho har fått prøve svar og oppdaterer deg hele tiden.
Kan anbefale henne på det sterkeste.