Dag Eivind Syverstad

Autorisasjon (2002)

Dag Eivind Syverstad er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Dag Eivind Syverstad

En leger som normen har kommer aldri til å fine som Nebojsa Aleksic

han er den beste legen i hele østfold ,han er hugeli, og jobber riktik ,presis med pasienten sin, så alle sine pasienten er hugelig med Legen ( Nebojsa Aleksic),Bra jobb,

Dyktig lege

Lytter og sender deg videre tik spesialist, hvis usikker. Hyggelig, imøtekommende og tilgjengelig hvis akutt behov

Super lege

Jeg føler meg ivaretatt på en forståelsesfull og god måte av min fastlege. Han er god til å lytte, og setter seg inn i min situasjon. Han kommer med gode råd, og henviser meg alltid videre dersom det er ting han er usikker på eller som han ønsker å fastslå/ utelukke. Min mann har også fått byttet til lege, slik at han også har den samme fastlegen som meg. Han er også veldig fornøyd med hvordan han blir møtt hos legen. Man føler seg ivaretatt på en god måte.

Dyktig lege

Jeg har hatt Syverstad som fastlege i flere år. Han var også fastlege for mine barn. Han tar seg tid til det jeg trenger og er profesjonell. Hele tiden har jeg følt meg ivaretatt. Det er enkelt å få time, han holder tidene sine og kontordamene er svært hyggelige.

Veldig god fastlege

Lyttende, og henviser til videre utredning. God tilgjengelighet. Hyggelige legesekretærer.