Troels Weis-Fogh

Autorisasjon (2011)

Troels Weis-Fogh er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Troels Weis-Fogh

Trygg, tillitsfull og løsningsorientert

Har gått til Troels i mange år nå og føler meg alltid godt møtt, uavhengig av problemstilling. Er også meget flink med min datter på 3 år. Anbefales.

BESTE FASTLEGEN JEG HAR HATT PÅ MINE SNART 70 ÅR

Troels møter meg med et fast og bestemt håndtrykk hver gang jeg er hos ham og spør om hvordan jeg har det. Han undersøker nøye og setter igang tiltak umiddelbart hvis det er noe som ikke stemmer. Han er direkte og ærlig, lytter og ser pasienten.
Jeg kom fra en annen kant av landet og måtte bytte lege, at jeg valgte Troels var på grunn av anbefalinger og det angrer jeg ikke på. Anbefaler Troels på det sterkeste.

Kjekkas-legen

Kan helt ærlig si at dette er en mann som faktisk tok meg og mine psykiske problemer på alvor. Liker det at han ikke skriver ut resepter så lett men at han heller vil at du skal komme til samtaler for å få snakket om tingene som plager deg. Han er en kjekk og god lege, og ikke minst en som virkelig tar deg på alvor.

Kyndig

Bra lege og sympatisk person! Tar imot meg med et hei og välkommen, et smil og et fast handslag! Jeg blir lyttet til og tatt på alvor! Vil på det varmeste anbefale han som fastlege. Det kjenns veldig tryggt!

Veldig bra!!

Troels er nøye, tar tak i din problematikk og henviser deg deg videre til spesialist om det trengs. Føler at min helse er i trygge hender der, og at den følges riktig opp. Han tar seg tid om det er noe som trengs og bruke tid på så da blir du ikke kastet ut etter 10 min.
Selvfølgelig kan han som alle leger og mennesker bli stresset, men det veies opp for.