Troels Weis-Fogh

Autorisasjon (2011)

Troels Weis-Fogh er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Troels Weis-Fogh

Kunnskapsrik og en lege du kan stole på.

Lett å få kontakt med, lyttende og viser interesse for din fremstilling av problemene.
Han gjør vurderinger ut fra sine kunnskaper om ditt sykdomsbilde.

Ser deg og bryr seg!

Veldig nøye og eminent lege. Jeg følte meg rask trygg på at han faktisk brydde seg og og lyttet til meg. Han gjør nøye undersøkelser før han gir sine meninger. Jeg oppfatter han som en ærlig og seriøs lege. Den beste jeg har vært borti.
Kvinne, 28

Kompetent doktor!

Både jeg og familien er veldig fornøyde med fastlegen vår. Han tar seg alltid god tid, er blid og hyggelig og ikke minst har han gjort en utmerkende jobb med diagnosen til min mann. Vi er så takknemlige for å ha byens beste fastlege!

Terningkast 1

Tar seg ikke tid til å lytte, men er opptatt å danne sine egne konklusjoner uten å gi en grundig undersøkelse og utredning.

Null tilstedeværelse, usympatisk og tar deg ikke på alvor. Ønsker å bli fort ferdig med samtalen. Har hatt store fysiske plager i hode, men diagnoserer at det er noe psykisk med en gang og flink til å sende deg hjem med resept på antideprissiva.

Anbefales ikke.

Ikke tilstedeværende

Førsteinntrykkene var bra, men da jeg virkelig trengte hjelp, opplevde jeg gang på gang null tilstedeværelse. Han så tvers igjennom meg, avbrøt meg gjerne midt i en setning, lyttet ikke - hørte ikke det som ble fortalt - som førte til feil diagnose i sykemeldinger - som igjen får andre konsekvenser.
Han har bevisst handlet mot min vilje, dannet egne konklusjoner og kjørt sitt eget løp - ut fra egen virkelighet. Han var en ødeleggende faktor da jeg - som pasient - behøvde en lege som var tilstede når jeg oppsøkte han.