Anne Cathrine Tveit Geheb

Allmennlegespesialist og fastlege
Kvinne, 58 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2000)

Ledige plasser

0 av 1000
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

62 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Asker Legesenter AS Telefonnummer 66 78 66 40 66 78 66 ...
TORVVEIEN 12 C 1383 Asker
Anne Cathrine Tveit Geheb er en av 89 fastleger i Asker

Brukernes vurderinger

Om vurderingene

Om vurderingene

Legelisten publiserer vurderinger skrevet av pasienter og, i noen tilfeller, deres pårørende.

Alle vurderinger blir moderert for å sikre kvaliteten i det som blir publisert. Vurderinger som er i tråd med våre retningslinjer blir publisert, i motsatt fall blir de avvist. Brukere mottar varsel om vurderingen deres blir publisert eller avvist. Hvis den blir avvist angis, som hovedregel, årsak til avvisningen.

Vurderinger vises i kronologisk rekkefølge. De nyeste vurderingene vises øverst. Gjennomsnittlig skår for behandlere og klinikker beregnes som et vanlig gjennomsnitt der alle vurderinger vektes likt. Kun publiserte vurderinger medregnes i gjennomsnittet.

Noen klinikker og behandlere kjøper tjenester av Legelisten, for eksempel Premium Profil. Slike avtaler mellom klinikker, behandlere og Legelisten påvirker ikke om vurderinger blir publisert eller avvist.

Mer informasjon om vurderinger kan finnes på siden Ofte stilte spørsmål.

Samlet vurdering
(28)
28 vurderinger
Tilgjengelighet
(19)
19 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(20)
20 vurderinger
Service
(19)
19 vurderinger

Siste vurderinger av Anne Cathrine Tveit Geheb

Veldig fornøyd

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Geheb er en herlig dame. Hun sier det som det er, rett frem (en metode som kanskje ikke fungerer for alle), samtidig som hun tar deg seriøst. Selv om hun er svært effektiv og ting skal gå kjapt, gir hun deg den tiden du trenger. Veldig behagelig å prate med om vanskelige ting, og jeg opplever at hun oppriktig bryr seg. Jeg har heldigvis ikke behov for mye legehjelp og besøker henne derfor ikke så ofte, men hun kjenner meg igjen likevel. Også veldig god oppfølging den ene gangen det var halv-seriøs sykdom i bildet. Jeg er utrolig fornøyd med denne legen.

Svært lite hyggelig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Var hos denne legen en gang, og har aldri følt meg så liten som da jeg gkk ut av legekontoret. Dette møtet er det mest ubehagelige jeg har opplevd i helsevesenet. Hun hørte ikke etter hva jeg sa, og respponsen ble deretter. Alle kan ha en dårlig dag på jobben, men i som lege må man være obs på at pasienten kan være i en sårbar situasjon. Det er ille når man kjenner seg dårligere når man går enn når man kom- på grunn av måten man blir møtt på.

Kontorpersonalet/legesekretærene er av høst variabel kvalitet. Det er minst en som er svært imøtekommende og hyggelig, men et par som nok burde egnet seg til helt annet arbeide. Jeg opplevde f.eks å sitte i blodprøvekø i over en time med kølapp, mens den ene etter den andre ble vinket inn (uten nummer). Jeg tenkte at det kanskje var en grunn til at de var prioriterte, men da jeg til slutt spurte om det snart var min tur la hun glatt skylden på pasienten. "da er det mange som har sneket" sa damen, uten et smil og uten å ta ansvar for at hun selv hadde vinket dem inn..!

?????

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

snakker vi om samme lege? jeg har hatt Geheb som lege i flere år og har enda ikke opplevs at hun tar meg på alvor. hun har aldri lyttet og bare svart at sånn er det bare og når jeg da stiller spørsmålet hva er det som bare er sånn? så hører jeg at det bare er sånn. hva slags forklaring er det?

Bra lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Anne Geheb er snill, lyttende og flink. Hun forklarer hvorfor du er syk, hvordan du ble det osv på en måte alle kan forstå, uten å virke nedsettende. Anbefales!

Perfekt for meg!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg fikk Anne Cathrine tildelt da fastlegeordningen kom, og jeg skjønner jeg hadde griseflaks. Sliter ikke ned dørstokken hos leger akkurat, men det siste året har det (dessverre) blitt mange besøk. Hun lytter, er friskt rett fram og veldig seriøs og oppfølgende. Har til og meg ringt meg hjem for å høre hvordan det går. Fantastisk ! Populær dame, siden jeg aldri får tak i henne uten å bestille time først !!.:))))
Det eneste negative som ikke har noe med henne personlig, er personalet på forværelset. De er til tider sure og lite hjelpsomme, dessverre.

Vis flere...