Beraki Woldeselasse Ghezai

Løvenstadtunet Legesenter

1988

Løvenstadtunet Legesenter Telefonnummer64 80 28 7064 80 28 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Løvenstadveien 16 2006 Løvenstad
Beraki Woldeselasse Ghezai er en av 14 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Beraki Woldeselasse Ghezai

Velg en annen om du kan!

Trist å si det, men dette er den verste fastlegen jeg har hatt.. Han himlet med øynene da jeg spurte om føflekker etc. Han har fått meg til å føle meg som en byrde hver gang jeg har vært hos ham.
Han haster meg gjennom hver time jeg har hatt med han. Og han virker mer ivrig på å få kortet mitt i automaten han har på skrivebordet, enn å faktisk finne ut av problemene mine.
Og på et tidspunkt måtte jeg hjelpe han å skrive på PCen, fordi han gjorde så mange feil..

Tja

Han har vært min fastlege i 6 år. Jeg liker ikke å gå til legen og fortelle om vondter. Han gjør det ikke lettere. Jeg må ofte selv be om hvilke prøver jeg må ta.

Tok for eks to år før han fant ut at jeg hadde astma. Etter å ha sendt meg på røntgen et par ganger, måtte jeg selv spørre om jeg kanskje burde ta spirometri (pusteprøve)? Først da fikk jeg diagnosen.

Han er god til å lytte, det skal han ha!

Bytter nå fastlege.

Kan bli bedre

God på å forklare ting, men han kan bli atskillig bedre på å lytte til pasienten. Burde også bli enklere å få time der raskt.

Skuffet!

Kan bli bedre til å høre etter på pasientene sine. Jeg synes han er dårlig til å følge opp og kan med fordel bli bedre på å henvise videre.

Seriøs og dyktig

Han lytter og gir god veiledning. Sender meg raskt videre hvis han er usikker. Alltid imøtekommende og tar tid til forklaringer og veiledning. Her har de fleste av oss noe å lære.