Beraki Woldeselasse Ghezai

Løvenstadtunet Legesenter
Mann, 61 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (1988)

Ledige plasser

183 av 1650

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Løvenstadtunet Legesenter Telefonnummer64 80 28 7064 80 28 ...
Løvenstadveien 16 2006 Løvenstad
Vis kart
Beraki Woldeselasse Ghezai er en av 13 fastleger i Rælingen

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(17)
17 vurderinger
Tilgjengelighet
(13)
13 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(15)
15 vurderinger
Service
(15)
15 vurderinger

Siste vurderinger av Beraki Woldeselasse Ghezai

The worst GP I ever had.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

One of the reviews called "Choose another if you can!" here is very accurate.

I have exactly the same experience. Every time I visit I have a feeling he is rushing me, just to make the session within 15 mins. He is eager to hand over the card reader for payment and when I need more time to explain what I need or just to get a bit more clear advice, he offers me that I can pay for another 15 mins.

Usually after visiting him I just had to buy a plane ticket to my home country, pay full price at local clinic as I'm no longer health insured there and get the treatment I need done properly. Unfortunately during COVID times this is not an option.

Just an example:
I had a plantar wart on my foot. Even I as a non-medical person know that to treat it with liquid nitrogen you have to first cut off the thick layer of skin covering it, and then apply liquid nitrogen. Then you have to repeat this in several sessions until the wart is gone.

He just quickly dropped a tiny amount of liquid nitrogen on the thick skin covering the wart and called it a day. When I asked when I should return, he said its done and it will be fine, if not I can order new appointment.

Of course it wasn't fine. There was no improvement whatsoever as only the dead skin was frozen. It got to a point where I couldn't even walk properly because it was so painful. Since this wasn't my first bad experience I opted for DIY as travel these days isn't an option. Cut the skin myself, made a makeshift tourniquet to temporarily restrict blood flow to the toe, so I feel less pain and it won't bleed as much, took soldering iron and burned the wart. Wart never came back since then.

I could tell stories all day, but the bottom line is - stay away from this doctor if you can, unless you are eager to waste your money and eventually seek for treatment somewhere else anyways.

Stabil og flink

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Vi har hatt Ghezai som fastlege i 20 år og opplever ham som kunnskapsrik og seriøs. Undersøker nøye og foretar seg alltid noe (tester, prøver, resepter eller henvisning videre.) Og det beste av alt; han er alltid på plass på jobb!

Velg en annen om du kan!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Trist å si det, men dette er den verste fastlegen jeg har hatt.. Han himlet med øynene da jeg spurte om føflekker etc. Han har fått meg til å føle meg som en byrde hver gang jeg har vært hos ham.
Han haster meg gjennom hver time jeg har hatt med han. Og han virker mer ivrig på å få kortet mitt i automaten han har på skrivebordet, enn å faktisk finne ut av problemene mine.
Og på et tidspunkt måtte jeg hjelpe han å skrive på PCen, fordi han gjorde så mange feil..

Tja

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Han har vært min fastlege i 6 år. Jeg liker ikke å gå til legen og fortelle om vondter. Han gjør det ikke lettere. Jeg må ofte selv be om hvilke prøver jeg må ta.

Tok for eks to år før han fant ut at jeg hadde astma. Etter å ha sendt meg på røntgen et par ganger, måtte jeg selv spørre om jeg kanskje burde ta spirometri (pusteprøve)? Først da fikk jeg diagnosen.

Han er god til å lytte, det skal han ha!

Bytter nå fastlege.

Kan bli bedre

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

God på å forklare ting, men han kan bli atskillig bedre på å lytte til pasienten. Burde også bli enklere å få time der raskt.