Beraki Woldeselasse Ghezai

Løvenstadtunet Legesenter

Autorisasjon (1988)

Løvenstadtunet Legesenter Telefonnummer64 80 28 7064 80 28 ...
Løvenstadveien 16 2006 Løvenstad
Beraki Woldeselasse Ghezai er en av 13 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Beraki Woldeselasse Ghezai

Helt grei lege slik jeg opplevde ham

Ghezai var fastlegen min i nesten seks år. Jeg gikk til ham stort sett for én type problem, og opplevde at han ga den servicen og behandlingen som man kan forvente. Han hadde de riktige rådene, selv om han kanskje virket litt distansert og ikke var så opptatt av oppfølging. Men det skal sies at jeg stort sett var ute etter å få en resept eller en sykemelding e.l., og kanskje ikke var interessert i oppfølging utover det.

En super lege

En lyttende og dyktig lege. Flink til å ta ekstra prøver om han ikke er 100% sikker. Super på oppfølging.

Den beste legen jeg har hatt

Beraki er en veldig bra lege. Han har veldig godt barnetekke, bruker god tid på konsultasjonene og hører på hva du har å si uten å avbryte eller se på klokka. Han henviser videre hvis han er i den minste tvil. Anbefales på det varmeste!!!!!

Veldig ok lege

Opplever han som intressert i det jeg forteller og føler alltid at jeg blir fulgt opp godt hos han

Alltid godt forberedt

Veldig god lytter. Gjør grundige undersøkelser, tar seg tid og forklarer. Sender deg gjerne videre ved behov. Oppleves som blid og positiv. Kan anbefales!