Arrjun Ragavan

Autorisasjon (2010)

Arrjun Ragavan er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arrjun Ragavan

Empatisk, Tilgjengelig og Fantastisk!

Jeg valgte Arrjun Ragavan som min fastlege for ca 1 år siden, basert på hans gode anmeldelser her. Jeg har aldri behøvd noe særlig lege tidligere men dette året så har det vært litt tøft og Arrjun har gitt meg en trygghet som jeg setter vanvittig stor pris på. Han tar meg seriøst og gir meg eventuelle henvisninger med grundig forarbeid.

Arrjun er den beste legen jeg har hatt, empatisk som få. Han ser deg i øynene når du prater og forstår at psykisk utslitt er like ille som fysiske plager.Han rusher deg aldri ut døren og hører på alt du har å si. Han beklager til og med når han er 10-15 min forsinket, noe som overhode ikke behøves i hans tilfelle spør du meg.

Alle på senteret er veldig hyggelige, enkle å få tak i og elsker drop in systemet som gjør det mulig å få rask hjelp når det behøves. Første stedet som også har tatt blodprøve av meg uten at jeg kjente noenting!

Vennlig og tilgjengelig

Arrjun er min definitive favoritt av alle leger jeg har hatt. Det er alltid enkelt å få time takket være klinikkens bestillingssystem og jeg får raskt svar.
Han er så hyggelig og vennlig og flink at jeg alltid gleder meg til timene.
Anbefales på det varmeste.

Den beste!

Empatisk, hyggelig, varm og forståelsesfull lege som vil pasienten det beste. Går alltid derfra med et smil om munnen.

Mitt beste førsteinntrykk av en lege

Vennlig, imøtekommende, interessert, gode kommunikasjonsevner og en som tar deg på alvor. Det er førsteinntrykket jeg satt igjen med etter første møte med Arrjun. Det er også det absolutt beste møtet jeg noen gang har hatt med en lege. Han bruker ikke tid på å belære deg med fremmedord, og oversetter medisinske uttrykk til norsk uten å spørre. Han tar små og store bekymringer på alvor, og tar de tester han mener er nødvendige. I mitt tilfelle tok han heller en prøve for mye enn for lite. Han tok seg god tid, og jeg fikk ikke noen følelse av at han tittet opp på klokka underveis. Dette gav noe ventetid før timen (kanskje 25 min), men det er det verdt. Ettersom jeg kun har vært hos ham en gang, vet jeg lite om tilgjengeligheten. Men jeg har absolutt ingen ting å utsette på ham.

Meget tillitsfull

God, ærlig, menneskelig, tar seg tid til pasienten, sender henvisning til spesialist, forklarer sykdomsbilde, flink med barn