Arrjun Ragavan

Autorisasjon (2010)

Arrjun Ragavan er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arrjun Ragavan

Beste legen jeg har hatt.

Han lytter, tar deg seriøst, går ut av sin vei for å hjelpe. Fikk han som lege da jeg flyttet til oslo for fire år siden. Har etter den tid flyttet rundt i oslo, og valgt å heller reise en time for å komme til han, enn å bytte lege. Anbefaler han på det varmeste. Kunnskapsrik og empatisk. Skriver ikke ut resepter i hytt og pine, og ønsker virkelig å hjelpe.

Lite hjelp å få

Ung lege som virker litt trøtt og uengasjert de gangene jeg har vært hos ham. Virker mer som om han googler de symptomene jeg forteller om enn å ta en ordentlig kikk og gi en mening selv.

Sjekker bare det jeg ber han om å sjekke, og tar tid å bli henvist til spesialist.

Empatisk og tilgjengelig

Svært hyggelig fastlege som tar deg på alvor. En får lett time, og raskt svar på tester som tas. Anbefales.

Understanding and positive

Dr Ragavan is my favourite GP ever. He listens and is understanding. He has a warm personality and we laugh a lot. I feel like he cares about my overall health and I didn't have to convince him to send me to a specialist. I've never felt rushed out of the office.

Oppmerksom og dyktig

Veldig fornøyd med Arrjun. Han lytter, er engasjert og flink. Ikke bare på det medisinske, men også det mentale/mellommenneskelige. Kan varmt anbefale Arrjun som fastlege.