Arrjun Ragavan

Autorisasjon (2010)

Arrjun Ragavan er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arrjun Ragavan

En fryd å dra til legen:D

Arjunn Ragavan er den beste legen jeg har møtt. Dyktig, imøtekommende, lyttende, mye kunnskap og forklarer deg nøye, tar deg på alvor. Selv om han har mange pasienter merkes det ikke på han da han er så tilstede

Lyttende og interessert

Fikk gå til denne legen ved en anledning når min ordinarie fastlege ikke var tilstede. Arrjun var mye sympatisk og tog seg virkelig tid til å lytte. Skulle gjerne gått tilbake til ham hvis jeg trenger oppsøke lege på nytt.

En god person og dyktig lege

Jeg har hatt Ragavan som fastlege i et års tid nå, gjennom mitt første svangerskap. Samboeren min har også byttet til han fordi jeg var så fornøyd.

Ragavan er varm og tilstede. Han husker deg fra gang til gang og virker genuint opptatt av deg som pasient. Han gir av seg selv og er faglig kompetent. Ikke minst er han ærlig om det han ikke vet, og søker gjerne informasjon fra andre leger eller kunnskapsdatabaser for å gi best mulige svar.

Dessverre er det litt vanskelig å få tak i han, fordi Bentsebro Legesenter ofte har litt få sekretærer på jobb. Men det er ikke hans feil.

Anbefaler Ragavan på det varmeste.

Utrolig hyggelig og imøtekommende

Byttet fastlege nå nylig til Arrjun Ragavan. En utrolig hyggelig og imøtekommende lege, tar seg god tid og lytter. En drøm i forhold til min gamle fastlege.

Dyktig og sympatisk lege

Jeg opplever legen som veldig dyktig. Han er en veldig god lytter og er utrolig tålmodig når han forklarer ting. Han er ikke A4, i det han ser på mennesket og det livssituasjonen han/hun står i. Han er lett å snakke med. Er utrolig glad for at jeg valgte ham som fastlege, og anbefaler ham på det varmeste.