Arrjun Ragavan

Autorisasjon (2010)

Arrjun Ragavan er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arrjun Ragavan

Fantastisk lege!

Denne legen er sympatisk og har mye kunnskap. Han er alltid blid og bruker god tid. Jeg får tatt opp flere ting i samme time, og han er effektiv og hjelpsom. Han bruker god tid til å forklare og jeg føler alltid at jeg går fra legetimen med mye større trygghet og ro. Anbefaler denne legen til alle som trenger en lege som lytter og tar pasienter på alvor. Veldig takknemlig for hjelpen jeg har fått!

Imøtekommende og kunnskapsrik!

Dette er en fantastisk lege med mye kunnskap og empati. Jeg ble møtt med respekt, forståelse, og ikke minst tok han seg god tid til å lytte. Han har bred kunnskap og hjalp meg med ting andre leger hadde gitt opp. Utrolig takknemlig for å ha fått denne fastlegen. Anbefales på det sterkeste!

Den dårligste legen jeg har hatt

Hadde ham som lege på Oslo legevakt.
Etter en undersøkelse ber legen meg å vente på blodprøve på gangen.
Legen går å orienterer seg om utganger etc. da han er ny der,mens jeg må spørre en søster hva som skjer med blodprøven. Hun fikset det. Legen har tatt inn en ny pasient.Legen glemte å måle blodtrykk enda jeg spurte om det, en av søstrene fikset det også. En av søstrene måtte hente ham igjen. Ordnet ikke med transport en gang. Dessverre utrolig skuffet over en lege på Oslo kommunale legevakt ! Anbefales absolutt ikke.

Beste legen jeg har gått til!

Denne legen tar seg god til å høre om problemene dine, og viser at han vil hjelpe. Han er veldig medmenneskelig, og stiller ikke seg selv som bedre enn deg. Anbefales på det sterkeste! Alle leger burde være som Ragavan :)

Utrolig bra lege

Har bare fint å si om han. Han et tålmodig, grundig,god til å forklare og virker oppriktig interessert . Har til og med blitt oppringt sent på kvelden hvor han lurer på hvordan det går med deg. Føler meg helt trygg på han. Kjempelege:) Anbefales på det sterkeste:)