Ingeborg Schjelderup-Høye

dr Lerner og dr Schjelderup-Høye Kvinne, 35 år

Autorisert2010
Ledige plasser 74 av 850
Vil du bytte til denne fastlegen?

dr Lerner og dr Schjelderup-Høye

Solørveien 1075 2260 Kirkenær
Ingeborg Schjelderup-Høye er en av 4 fastleger i Grue

Siste vurderinger av Ingeborg Schjelderup-Høye

Punktlig og lyttende

Ingeborg er en effektiv og punktlig lege, kommer alltid inn til time til avtalt tid. Hun lytter og er løsningsorientert. Ved første svangerskapskontroll glemte hun å informere om en del ting, noe som tyder på at hun kanskje ikke har mye erfaring med gravide, men jeg følte meg allikevel godt ivaretatt. Hun utfører ultralyd, noe som ga en ekstra trygghet i begynnelsen av min graviditet.

Misfornøyd

Arrogant, ufin, stresser gjennom timen, empati løs, lytter ikke å skaper sitt eget bilde av situasjonen.

Ser hele personen - ikke bare somatikk-biten

Sender du en pasient hit, vet du at den blir ivaretatt, både faglig og som menneske. Samt fulgt opp over tid.
Her er skriv en resept på ett eller annet - neste, takk! Totalt fraværende, og det er meget betryggende.
Det ligger faglige fornuftige avgjørelser bak behandling og oppfølging.
Er også god på å legge til rette for ett tverrfaglig tilbud rundt pasienter som har behov for det.

Virker flink og engasjert!

De få gangene jeg har vært hos dr. Schjelderup-Høye har hun vært hyggelig, oppriktig engasjert, effektiv uten å stresse og hun gir inntrykk av å være faglig sterk.
Jeg har fått time samme dag eller innen 48 timer, og det har vært kort eller ingen ventetid før konsultasjon.

Ikke å anbefale

Hører ikke hva pasienten sier og tror hun kjenner "kroppen" til pasienten bedre enn pasienten selv.
Vil bli en fare hvis hun ikke forandrer seg....