Tehua Michael Xu

Sjømannslege

Tehua Michael Xu er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Tehua Michael Xu

Styr unna!

Xu virker for meg utrolig lite entusiastisk ovenfor sitt yrke. Vært hos han med noen forskjellige plager, aldri har han et godt svar og en behandling som har fungert ordentlig. Det er riktig som noen sier her, du får en følelse av at han faktisk ikke hører ordentlig etter på hva du sier. De første gangene jeg var hos han trodde jeg faktisk han bare hadde en dårlig dag, var slapp og trøtt, eller hva vet jeg. Du får ikke følelsen av at han er frekk, men at han genuint ikke liker å være på jobb. Hos noen leger er problemet selve holdningen og kvassheten dems som kan virke støtende, men det føles faktisk fryktelig frustrerende og støtende at noen ikke er interessert i å hjelpe deg på noen måte. Uansett grunn for at du kommer dit. Forrige gang jeg var hos Xu, så så han meg ikke i øynene en eneste gang. Det føler jeg går mot grensen til uhøflig!

Bra

Har ikke fått anledningen til å ha Michael Xu enda, men har hatt hans vikar Dr. Marstrand. De gangene jeg har vært der opplever jeg at han tar meg på alvor, og gjennomførte konsultasjonene på en fin måte.

Første gangen synes jeg kanskje at han var litt kald i begynnelsen, men etter hvert fikk jeg et kjempefint inntrykk av han. Ble sendt videre til undersøkelse da jeg fortale om et problem jeg hadde. Alt i alt har jeg hatt en god opplevelse, og ser også frem til å eventuelt gå til Xu når han kommer tilbake.

En tragedie at Chr. M Jensen vikarierer for Dr. Xu

Dr Xu er en fantastisk dyktig lege. Jeg kan ikke få fullrost han. Dessverre så har hans vikar Chr. M Jenssen fått meg til å bytte fastlege. Jeg opplever Jenssen er arrogant, usaklig under konsultasjon og uvillig til til å henvise til videre utredning.

Vikar For Dr. xu, Dr. Kristian Marstrand er fantastisk

Det er noe det beste jeg har vært borti av leger, maken til empatisk menneske med kjempe kunnskaper som virkelig har gått i dybden av mine problemer.

Kan ikke få rost denne legen nok, men han må være det beste som finnes av dagens leger, han er i tillegg kiropraktor.

Pliktoppfyllende og seriøs

Tar meg seriøst og lytter til det jeg forteller. Følger veldig bra opp med henvisninger og prøvesvar. Tar seg alltid tid til å forstå omfanget av det jeg fremlegger. Gir inntrykk av å kunne veldig mye om faget sitt.