Tehua Michael Xu

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Tehua Michael Xu er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Tehua Michael Xu

Den beste, mest strukturerte og lyttende legen jeg har hatt.

God lytter. Effektiv.Strukturert. Sender uoppfordret melding om resultatet av prøver.
Gir råd. Ser mulighetene, ikke bare vanskelighetene. Videresender meg til annen behandler dersom legesenteret ikke har tid og kapasitet.Flink til å gi ros!!!
Nå skjønner jeg at han har studert/uteksaminert i Tyskland! ("Ordnung muss sein")
Møter alltid forberdt til avtalt time. Er blid, høflig, møter meg alltid med et håndtrykk.
Kort og godt en lege som kan "sette den ene foten foran den andre", og som vet hva moral er, og respekt for individet.

tiltaksløs!

sitter å hører på det du sier.men er ikke villig til å utføre noen utredninger (man føler seg som et hypokonder der man sitter) jeg har kommet gjentatte ganger med samme problem men han har aldri en løsning

Jeg kan ikke få fullrost denne legen nok

Han har tid, er alltid blid, er lyttende og gjort meget gode vurderinger i mitt tilfelle. Han er rask med å sende henvisninger og brev videre, er også meget god til å følge deg opp.

Meget trivelig og flink lege.

Xu kan annbefales på det varmeste. En rolig og trivelig kar som hører på hva du sier og har min fulle tillit.

Kvikk, grundig og hyggelig

Opfatter hva jeg mener lett, er tydelig og kan tydeligvis mye om forskjellige sykdommer.