Bent Espen Joro

Legetorget, Lillehammer DA
Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Bent Espen Joro er en av 34 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Bent Espen Joro

Beregnende og mest opptatt av betalingen.

Tilsynelatende opptatt av progresjon av behandling, uten en gang å kommentere eller fortelle om presultat av prøvetaging underveis. Vanskelig å kommunisere med legesekretær- som nok mener seg utdannet lege selv og siler inntak etter eget forgodtbefinnende.
Da jeg mistet førerkortet uten å ha rushistorikk- ba han meg skifte lege pga "hans tillit til meg var borte". Det var akkuratt nå jeg hadde trengt en trygg og solid lege. Jeg hadde ikke rushistorikk, og det opplevdes som å bli dømt og kastet på gangen.

Veldig flink lege

Hører på det du har å si, og sender deg videre til undersøkelser bare for å være sikker! Står på i din sak.

Lyttende og flink

Joro har vært min fastlege siden jeg flyttet til kommunen, og jeg har aldri vurdert å bytte. Han tar seg god tid, lytter til det du har å si og følger deg nøye opp både hva angår behandling og eventuelle prøver som må tas og lignende. Hans sykepleier/legesekretær er også en kjempehyggelig og flink dame. Så kort oppsummert: du blir godt tatt vare på som pasient hos Joro. Stort pluss for muligheten til å bestille resepter og time pr. nett, da det (som hos alle leger) noen ganger kan være vanskelig å komme gjennom på telefon (jeg synes imidlertid dette er et mindre problem hos Joro enn hos tidligere fastleger jeg har hatt).

Takk for at jeg fikk han som fastlege!!

Profesjonell, IKKE selvhøytidelig, tar meg på alvor, er rett frem og ærlig!!!!!
Kunne hjulpet kontorassistenten å bli avlastet med en bedre/bredere info om muligheten til å henvende seg via nettet!, fordi det er vanskelig å komme igjennom på tlf, noe som er frustrerende til tider, men forståelig!!

Veldig behagelig og oppriktig interessert lege

Min personlige erfaring av Dr. Joro er veldig positiv. Ved første møte brukte han god tid på å bli kjent med meg og jeg følte fort at jeg hadde valgt riktig lege. Virker snill og oppriktig interessert i din historie og har lyst til å hjelpe.

Det de kan bli bedre på hos Dr. Joro, er tilgjengelighet på telefon. Hans ene assistent er ofte opptatt med blodprøver o.l., og får dårlig tid til å svare på telefon. Det er også relativt lang ventetid på å få time (opptil 14 dager). Han har derimot vært veldig presis når det kommer til selve timen og jeg har aldri opplevd å måtte sitte lenge på venterommet.

Totalt sett er jeg godt fornøyd, da jeg har en lege som bryr seg om meg.