Bent Espen Joro

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Bent Espen Joro er en av 34 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Bent Espen Joro

Ikke helt bra

Dr Joro brukte jeg for 4 år siden og kom tilbake til han. Det var ikke helt den samme opplevelsen av han nå. Han tok seg ikke god nok tid til å høre på meg. Virket litt distant til min helseproblematikk. Kunne vært bedre. Jeg var veldig fornøyd med denne legen tidligere, men det føltes som han har endret seg på disse årene.

Veldig bra lege

Beste legen i lillehammer. Tar meg på alvorlig, møter meg med respekt og lytter. Tar god tid til meg

Dyktig

Imøtekommende og tillitsvekkende lege. Som pasient føler jeg å bli tatt seriøst og at han tar seg tid for å sikre god kommunikasjon.
Den beste fastlegen jeg har hatt

Flink, forståelsesfull lege

Han har vært min lege i 11 år og han har en enorm evne til å sette seg inn idet du forteller og tar deg på alvor. Han sender deg fort til spesialist og søker de med kortest venteliste. Han er en travel mann, men gir alltid uttrykk for at han har tid til deg. Anbefales!

Skeptisk...

For det første lukter det helt forferdelig der, stakkars di med KOLS/astma som går inn døra = bronkospasmer av alle røkelsen...
Godt å kunne gjøre mye på nett. Syns dog det er noe rart at mye av reseptene du bestiller ikke trenger å undersøkes av legen, og ikke mine meninger. Syns selv at bent er flink til å sende meg på undersøkelser og ta vare på meg som pasient. Åpningstidene opplever jeg varrierer noe iforhold til oppgitte tider da jeg har opplevd å komme en halvtime før stengetid, å da er døra låst å lyset slukket. Kan jo hende jeg har vært uheldig de gangene da.. Syns det er veldig kjedelig når Joro er borte å jeg får oppgitt et annet legenavn men ikke har snøring over hvor i bygget han er.