Miron Kucinar

Autorisasjon (2006)

Miron Kucinar er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Miron Kucinar

Ikke anbefales. Misfornøyd. Lenge vente tid, med små baby jeg må vente 50 minutter etter avtal tid. Dårlig kommunikasjon

Faglig dyktig lege .

Jeg fikk anbefalt dr. M.Kucinar grunnet mine alvorlige ryggplager som har hemmet meg og min livskvalitet i snart 15 år etter en mislykket ryggoperasjon . Etter dette har jeg oppsøkt di beste spesialister med svært dårlige resultater.Jeg forstod fort at han hadde svært høy kompetanse og etter et par behandlinger hos han ble jeg fort bedre , smertene er borte og jeg har nå fått et nytt liv. Jeg vil på det sterkeste anbefale denne legen til alle dere som ikke har fått en optimal effekt av behandling . For meg er han en gave til menneskene , jeg har fått et nytt liv. Anbefales på det sterkeste !

Bra

Utrolig dyktig lege som tar fatt med en gang det skulle være noe og som tar deg alvorlig. Anbefales på det sterkeste.

Faglig dyktig og veldig imøtekommende

Dr. Kucinar er den dyktigste legen eg vet om! Faglig dyktig, oppmerksom og løsningsorientert. Tar seg god tid og er flink lytter.

Lite profesjonell

Jeg ble kalt inn for a gjennomfore glukose prove, en prove som krever 12 timers faste i forkant. Da jeg kom for a ta testen ble jeg informert om at de var tom for testutstyr, og at jeg matte komme tilbake en annen dag.
Istedenfor å bruke tilstrekkelig tid til å ta de prøver som er nødvendig, blir jeg bedt om a komme tilbake for a ta neste test ved neste anledning.Som gravid har jeg svart lav tiltro til legens kompetanse, da hans informasjon er motstridene til informasjonen jeg mottar fra jordmor.