Miron Kucinar

Autorisasjon (2006)

Miron Kucinar er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Miron Kucinar

Dyktig og imøtekommende

Bor ikke i Bergen, men da jeg var der i anledning kurs oppstod sykdom som jeg oppsøkte lege for. Opplevde denne legen som trygg, grundig og faglig dyktig! Anbefales.

Uvillig å lytte, upålitelig

Ca. i 1 år har jeg et helseproblem. Helt fra begynnelsen hadde jeg en god ide om hva årsaken kunne være, men han ville ikke høre om det. Istedenfor henviste han meg til unødvendig steder. Jeg bare ga opp etter noen måneder, og prøvde å leve med det, selv om det var ubehagelig. I tillegg må jeg nevne at han har aldri vært punktlig. Enda når jeg får den første timen i en dag må jeg vente rundt en halv time. Når jeg får time senere, så er ventetiden minst 90 minutter.

Dyktig

Veldig fornøyd, dyktig lege! Han tar deg på alvor og gjør jobben skikkelig. Ikke lang ventetid, og han tar seg god tid til pasienten og lytter til dine behov. Alltid fått god service og oppfølging.

Svært ufølsom lege! Ingen tålmodighet.

Møtte dessverre Dr.Kucinar da jeg var på legevakten med min sønn på 2 år.
Vi fikk en svært dårlig opplevelse. Min sønn gråt og ville ikke bli undersøkt. Da jeg prøvde å roe ned min sønn før undersøkelsen fikk jeg beskjed om at "han ikke kunne bruke 1 time på hver pasient, da det var andre som ventet". Jeg prøvde å få legen til å vise han stetoskopet, men han bare satt helt følelsesløs og ventet. "Jeg kan ikke undersøke han når han er sånn". Men ingen hjelp å få til å bedre situasjonen. Han sa aldri et eneste ord til min sønn!
Det hele toppet seg da han skulle se ned i halsen på min sønn og stakk pinnen alt for langt bak slik at min sønn brakk seg noe voldsomt og fikk panikk. I stedet for å trekke pinnen litt tilbake holdt han den der slik at min sønn brakk seg igjen og igjen.
Da fikk jeg nok og kjefte skikkelig på legen. Han tok det IKKE til seg og påsto at han hadde tålmodighet.
Møter vi noen gang på Dr.Kucinar igjen, snur vi i døren!
Styr unna!!!

Dyktig - anbefales virkelig!

Hos Dr. Kucinar føler man seg trygg og ivaretatt.
Han er en lege man føler seg komfortabel med, som er lett å snakke med og flink til å lytte.
Han fremstår som en faglig dyktig lege.

Anbefales!