Tor Inge Kristianslund

Etnedal Kommunelegekontor Mann, 57 år

Autorisert1990

Tor Inge Kristianslund er en av 2 fastleger i Etnedal

Siste vurderinger av Tor Inge Kristianslund

Dette er en lege du kan stole på!

Tor Inge følger deg opp som pasient på den aller beste måten, er grundig og tillittskapende som fastlege.

Rett og slett et godt menneske!

Tor Inge, ja vi er på fornavn, har vært min lege i ja 18 - 20 år. Litt usikker, men har vært et fast punkt i en tilværelse hvor mange har kommet og gått, og jeg setter svært stor pris på ham. Han er engasjert, oppriktig interessert i sine medmennesker, dvs han er dyktig på å møte mennesker, noe som er spesielt viktig for meg. Han kaller en spade for en spade, men det er helt greitt. Vi kan ha våre uenigheter, men vi blir alltid venner igjen... Han kjører en flat struktur, noe som er det eneste som passer for meg, ved belæring stenger jeg av. Jeg er veldig glad for at nettopp han er legen min. Jeg har full tillit til ham - og føler det går begge veier. Han er rett og slett et flott menneske! Og alltid positiv på mine vegne - og blid, samme hvor stressa han er, og det er han naturlig nok iblant... Jeg føler litt ambivalens ved å skulle karaktersette en lege, ante ikke at det gikk an. Det går jo på deres personlighet, de er jo bamennesker de og... Men så lenge jeg har utelukkende positive ting å si, synes jeg det er fint å kunne formidle det til ham. Stor takk !

Den beste legen som finnes!!!

Har vært min fastlege i mange år. Er alltid grundig, meget dyktig, og profesjonell. Han ANBEFALES på det sterkeste!!!!

En tillitvekkende lege

Gir seg nødvendig tid. Grundig, uten å dille. Målrettet. God til å lytte og forklare. Har full tillit til ham.

Tillitsfull

Lyttende, involverende, informerende, resultatorientert, serviceinnstilt.