Beate Børja Berg

Autorisasjon (2010)

Beate Børja Berg er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Beate Børja Berg

Kald og uten empati

Børja Berg er nok dyktig der det er alvorlige sykdomstilfeller. Men når det kommer til det mellommenneskelig, så er hun kald, krass, viser ikke respekt og har sårende kommenarer. Hun er mer opptatt av å fortelle hvor elendig man er som person, enn å bygge opp pasienten.
Jeg opplevde hennes konsultasjoner svært krenkende og hun gjorde meg ikke godt.

Velg en annen fastlege.....

Alltid forsinket til avtalt time, veldig vanskelig å komme frem på telefonen. Driften av legekontoret virker gammeldags, da hun gjør seg vanskelig tilgjengelig. Veldig begrenset åpningstid.

Som pasient er det alltid jeg som må være "kreativ/løsningsorientert" og foreslå hva dette kan være og hva jeg ønsker av undersøkelser og prøver. Virker som om hun ikke setter seg inn i min situasjon.

Har vært pasient siden hun kjøpte praksisen.

I trygge hender.

Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i de negative komentarene gitt til Dr Beate Berg.
Selvfølgelig må hun stille spørsmål, hvordan skal hun ellers gi en diagnose?
Én sier "pilletriller", en sier det motsatte. Min erfaring er at hun er streng men korrekt og tar hensyn til pasienten.
Jeg brukte mange forskjellige medisiner hos Dr Valen og syntes det var helt på sin plass at Dr Berg som ny fastlege satte seg grundig inn i hele situasjonen og reduserte min medisinbruk kraftig. Selvsagt er ikke populært at en ny fastlege "tar fra" en pasient dens medisiner, men det er faktisk til pasientens beste.
Dr Beate Børja Berg er en DYKTIG LEGE som jeg stoler på. Hun er god til å lytte og ikke redd for å søke ekspertise der den er.
Ingen fastlege er ekspert på alle områder, men det er min mening at Dr Beate Berg som fastlege har god og mer enn tilstrekkelig kompetanse. Også er hun veldig bli og hyggelig som person. Et vennlig smil er aldri feil ;-)

Lege som viser empati.

Har gått til dr Beate B. Berg i drøyt halvannet år nå. I begynnelsen var jeg ganske skeptisk og ufortjent kritisk mot henne.
Etter som jeg har lært dr Berg å kjenne og hun har lært meg å kjenne er jeg IMPONERT av henne.
Hun jobber meget systematisk, organisert og ryddig.
Jeg kan på det STERKESTE ANBEFALE dr Beate B. Berg til alle som har behov for en dyktig lege, hun gjør en MEGET TILFREDSSTILLENDE jobb.
Hilsen en kroniker.

Meget fornøyd

Har alltid blitt godt mottatt og hørt. Grundig utredning og oppfølging, sågar med ekstra telefon hjem om endringer i avtalt behandling på bakgrunn av at hun har diskutert med kolleger.
Ikke opptatt av datamaskin under konsultasjon og svært skjelden å måtte vente mer enn 5 minutter over tiden.