Beate Børja Berg

Autorisasjon (2010)

Beate Børja Berg er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Beate Børja Berg

"Det går over av seg selv"

Føler ikke å bli hørt av denne legen. Hun arbeider kun ut i fra blødprøver og målbare faktorer og viser ikke interesse for å lytte til meg som pasient. Oppleves som lite løsningsorientert og uten interesse for menneskelige aspekter. Har ved flere anledninger vist minimal samarbeidsvilje og gitt utrykk for at hun ikke tar meg seriøst. Det hun ikke enkelt kan forklare ønsker hun ikke å bruke tid på. Å være hos denne legen føles som et avhør hvor hun ønsker å presse deg til å si at du kan gå med symptomene for å se om de "går over av seg selv".

Har ved flere anledninger opplevd at jeg må forsøke å være min egen lege og komme med forslag, for så å bli møtt med en tilnærmet frekk og avvisende tone.

Har du symptomer som du ikke kan forklare på egenhånd fraråder jeg denne fastlegen på det sterkeste. Etter å ha fått beskjed om at hun "måtte jobbe", for så å snu seg mot datamaskinen under en konsultasjon, valgte jeg å bytte fastlege.

en av de bedre legene

Tillitsfull, tar seg god tid og fagelig dyktig.Tar seg tid til å lytte. Alle i familien bruker Dr. Berg og er fornøyd

Bryr seg ikke om pasienten

Er utrolig skuffet over denne legen. Hun er dårlig på å følge opp, og bryr seg lite om pasienten. Er til tider direkte frekk også. Savner Valen!

En veldig god lege

Jeg er meget fornøyd med Beate Berg som lege og kjenner overhodet ikke igjen beskrivelsen nedenfor om at hun ikke lytter osv. Hun virker svært engasjert i pasienten sin, lytter, møter deg med et smil og er hun usikker sender hun deg videre for vurderinger av spesialist. Er grundig og tar tester og prøver. Var skeptisk til å måtte bytte lege da dr Valen sluttet, men kunne ikke fått et bedre alternativ. Jeg føler meg meget godt ivaretatt som pasient hos Beate Berg.

Fornøyd

Synes Dr. Berg er flink. Hun lytter, kommer på møter med NAV. Virker oppriktig interessert. Restriktiv ang medisiner noe som er bra. Var skeptisk i beg da jeg måtte bytte lege fordi Valen sluttet.