Lene Dæhlen

Autorisasjon (1999)

Lene Dæhlen er en av 19 fastleger i Østre Toten

Siste vurderinger av Lene Dæhlen

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Kunne ikke hatt en bedre fastlege. Er helt topp på alle plan, tar meg seriøst, henviser meg videre ved behov, tar forskjellige tester selv. Bruker tiden der hvor det trengs :)

Faglig dyktig og god på kommunikasjon

Hun er faglig dyktig, tar pasienten seriøst og følger opp behandling, dokumenterer åpent registrerte prøver, ingen "small talk" eller bruk av tid utenom, en flott lege som vet hva hun driver med, inngir tillit både medisinsk og gjennom sin kommunikasjon

Beste legen jeg har hatt

Lene er en fantastisk person og en veldig dyktig lege. Hun evner å se deg og stille de rette spørsmålene for å finne ut hvor skoen trykker. Hun er direkte og tør å stille krav, noe jeg og min familie setter stor pris på. Jeg har brukt henne i mange år og har aldri opplevd dårlig behandling eller slett oppfølging på noe vis. Det føles trygt å ha Lene som fastlege.

Humørsyk lege

Jeg har vært pasient hos Lene i mange år og hun er en faglig dyktig lege, ingen tvil om det. Men som mange andre her skriver, er hun voldsomt humørsyk. Kommer du på en av hennes dårlige dager får man følelsen av å være den største hypokonderen i verden. Sist jeg var der fikk jeg en " overhaling" som jeg syntes var lite akseptabelt. Allerede før jeg hadde forklart ferdig mitt ærende hadde hun gjort seg opp en mening og var overhodet ikke interessert i å høre hva jeg hadde å si, jeg prøvde å forklare på nytt men følte jeg ble latterliggjort og lite respektert. Dette er så absolutt ingen god følelse, og det skal faktisk ikke være slik at man går fra legen med dårlig samvittighet fordi man har " brukt unødvendig " av den dyrebare tiden hennes!!! Jeg jobber til daglig med pasienter selv og alle har rett til å bli respektert uansett hvilke plager man har!!!

100% topplege

Meget god til å lytte. Kunnskapsrik. Ikke redd for å sende deg til spesialister når det trengs. Det er det nok leger som ikke gjør. «Ta en Paracet og kom tilbake om to uker om ingenting endrer seg»