Øyvind Steen-Nøringset

Stasjonsveien 4 0776 Oslo
Øyvind Steen-Nøringset er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Øyvind Steen-Nøringset

Grundig og hensynsfull

Bare positive opplevelser. Legen tar initiativ til å få meg grundigere undersøkt av spesialistleger og til å legge inn prøver spesialistundersøkelser for å sjekke min medisinske tilstand. Legen tar seg tid til å gi meg omfattende forklaringer.

En lege som tar seg tid

Han hører på pasienten og henviser til spesialister i tvilstilfeller. Ikke så lang ventetid for å få time, heller.

Tar seg tid og lytter

Øyvind er den beste fastlegen familien har hatt. Han tar seg tid og lytter. Han spør også hvordan det går med de andre i familien når man er der.

Utrolig flink med barn!

Den beste fastlegen familien har hatt. Tar seg tid til å undersøke hva som er problemet og eventuelt får deg videre til specialist. Utrolig dyktig

Følger virkelig opp! Veldig god lege!

Steen-Nøringset er en av de beste legene jeg har møtt! Det er en til og han er kommunelege i Nord, og husket navnet mitt selv om jeg ikke hadde vert der på over 30 år... Øyvind Steen-Nøringset er i samme kategori!! Jeg blir alltid møtt med et smil, og en god energi! Han tar seg tid til å lytte, og skriver raskt på dataen, i motsettning til mange andre leger jeg har hatt. Han sender sms om det er noe spesielt, og han dømmer deg ikke uansett!
Til tider er det vanskelig å få bestillt time, fordi det mangler folk på kontoret, men Steen-Nøringset og den andre legen tar jobben, og svarer selv, og tar alle blodprøver selv, hvis de ikke har noen til å hjelpe seg.