Anne Svarstad

Autorisasjon (2010)

Anne Svarstad er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Svarstad

Beste fastlegen jeg har hatt

Jeg har hatt Anne som fastlege i et noen år nå og er utrolig fornøyd. Hun er ekstremt god på å lytte og jeg føler meg sett. Enerhaugen er et lite legesenter, så tilgjengeligheten er noe dårlig. Men jeg opplever PatientSky som en veldig ålreit kanal for kommunikasjon. Har aldri opplevd servicen i resepsjonen som dårlig heller, som jeg ser andre skriver her.

Flink lege

Oppleves som at hun tar seg tid til å lytte og tar deg på alvor. En dyktig lege. Ikke noe vondt å si om fastlegen, men tilgjengeligheten til legekontoret samt servicen i resepsjonen er svært dårlig. Tlf er åpen kun 2 timer av dagen og i pasientsky (som man blir oppfordret til å bruke) får man ikke hjelp. Resepsjonisten oppleves som frekk, unnvikende og lite hjelpsom.

Fantastisk fin lege på alle mulige måter. Blir møtt med godhet, åpenhet og forståelse. Hun er heller ikke en som bare jatter med, men som virker oppriktig i alt som blir sagt.

Varm, trygg og faglig dyktig lege

Har hatt Anne som fastlege i mange år og er kjempefornøyd!! Hun er faglig dyktig, jeg føler meg alltid trygg i hennes vurderinger og behandlinger. Nå som jeg fått barn setter jeg ekstra pris på at hun også jobber på en helsestasjon; det gjør meg trygg på at hun både er flink med barn og har god erfaring med syke barn.

Det eneste minuset med legesentret er at det er ganske vanskelig å komme i kontakt med de. Begrenset telefontid og lang ventetid på å få snakke med resepsjonist.

Verdens beste service!

Anne og hennes team fikk meg en time i siste liten rett før jeg skulle reise, og var utrolig hyggelige. Vurderingen var veldig kjapt og jeg fikk vite akkurat det jeg ville vite pluss noen ekstra tips. Så flott å ha fått en fastlege som «goes the extra mile»!