Anne Svarstad

Autorisasjon (2010)

Anne Svarstad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Svarstad

Effektiv og vennlig fastlege

Jeg har hatt svært gode opplevelser med Svarstad og legesenteret. Hun husker meg fra gang til gang, tar tid til å lytte og tar problemene mine på alvor. God oppfølging av prøver og henvisninger. Er også fornøyd med støttefunksjonene, greit å få time, hyggelig prøvetaking. Synes de alle gjør en god jobb i en hektisk hverdag!

Dårlig legesenter

Anbefaler ikke noen Enerhaugen Legesenter generelt sett. Anne er aldri tilgjengelig, hvis man vil ha time hos henne må man vente minst 3-4 uker. Når man endelig får time må man ofte vente i minst 15-20 min, hun kommer aldri til ca-avtalt tid. Men det skal sies at hun er en hyggelig og sympatisk dame når man først er der. Fordi hun ofte er utilgjengelig har jeg fått timer hos de mannlige legene der, de er helt forferdelig og bruker toppen 5 min på deg. Og de i skranken som tar blodprøver o.l finnes ikke flinke, får vondt i armen flere dager etter alle mislykkede stikk. Det tar en hel dag å bestille time, hvis man er heldig kommer man gjennom, men som regel holder man linja i 20 min og så legger de på.

God lege!

Anne har alltid vært i rute når jeg har time. Hun er effektiv og kjapp, men jeg føler likevel at hun tar seg tid til det jeg kommer for. Jeg føler hun hører etter hva jeg mener og hva jeg har og si, og tar meg på alvor. Inkluderer meg i veien videre, overkjører ikke.
Hun har en god og lett tone, og er ikke vanskelig å kommunisere med. Ved oppfølging setter vi alltid opp avtale med en gang.

Kan være noe vanskelig å komme igjennom på telefon noen ganger, men det er sånn det er på et legesenter med flere leger enn sekretærer. Kan jo også bestille time på sms. Flinke sekretærer som gjør en god jobb!

En lege som ser deg

Jeg har flyttet mye, og byttet fastlege mange ganger. Jeg har ingen sykdomshistorie og er sjeldent hos legen, men har innom 1 gang hvert 3-4 år. Frem til jeg møtte denne legen har det alltid vært det samme. Kommer inn, snakker til baksiden av en dataskjerm mens jeg hører konstant klimpring på tastaturet.

Denne legen satt mellom meg og pc'en sin og bare med den enkle handlingen følte jeg meg sett. Hun tok problemet mitt seriøst og ga meg henvisning videre. Hun fulgte senere opp resultatene mine. Jeg hadde dessverre flyttet allerede igjen, så jeg fulgte ikke opp fra min side, men denne legen kan jeg anbefale på det varmeste!

Enerhaugen legesenter

Det er helt umulig å komme frem på telefon til dette legesenteret. Har nå prøvd tre ganger på forskjellige tidspunkt og etter å ha hørt pausemusikken deres i x minutter blir du rett og slett koblet bort. Unngå dette legesenteret, hvis du vil ha kontakt med legen din.