Anne Svarstad

Autorisasjon (2010)

Anne Svarstad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Svarstad

Flink og bryr seg

Anne er den første legen jeg har som jeg føler tar seg tid til pasientene sine, selv på travle akutt-timer. Selv om det noen ganger kan være vanskelig å komme gjennom telefon-køen eller få en rask time gjennom internett, så vet man alltid at man blir behandlet bra når man først er inne på timen. Hun spør de rette spørsmålene, og hører hva jeg har å si. Rett og slett kjempefornøyd.

Lyttende og flink lege

Etter å ha vært hos en overbelastet fastlege i alle år, er det som en drøm å komme til Anne. Du trenger svært sjelden vente på å komme inn, hun lytter til deg, tror på deg, gir gode råd og setter inn tiltak når det trengs (spesialister, nye medisiner, etc.) og du føler aldri at du har dårlig tid når du er inne hos henne. Hun følger deg opp, og svarer til og med på mail!
Legesekretærene er også veldig flinke, men veldig direkte. De tar telefonen relativt kjapt, de har gode åpningstider (noen legekontor har jo nesten ikke telefontid) og man får vanligvis ny time minimum i løpet av en uke.

God behandling av hyggelig lege

Har kun vært hos Svarstad med vanlige problemer og sykdommer. Har fått time raskt og alltid på tid som passer meg.

Konsultasjonene har vært effektive, og jeg har fått adekvat behandling hver gang. Men Svarstad tar seg alltid den tiden hun trenger for å gjennomføre en god konsultasjon, det er ikke noe stress og følelse av å forstyrre legen.

Svarstad er sprudlende og virker selvsikker og kunnskapsrik. Hun har hørt på hva jeg har å fortelle når jeg kommer, stiller relevante oppfølgingsspørsmål og stiller diagnoser raskt. Om man trenger å få tatt prøver så gjøres det på legekontoret uten noe "om og men".

Hun er restriktiv med medisiner, noe jeg anser som en god kvalitet hos leger i dag. Mange er for slepphendte med å blant annet skrive ut antibiotika, og andre medisiner.

Har det vært påkrevd med oppfølging har ny time blitt bestemt under konsultasjonen, og blitt fulgt opp etter avtale.

Føler at jeg blir lyttet til, ivaretatt og er i gode hender hos Svarstad. Vil ikke bytte lege før jeg er nødt.

Veldig god lege!

Hyggelig og imøtekommende lege som lytter godt til meg. Engasjert og faglig dyktig. Høflig og respektfull. Anbefales! :-)