Håvard Mæland

Autorisasjon (2004)

Håvard Mæland er en av 34 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Håvard Mæland

Når jeg ikke trodde jeg kunne få en bedre lege, så fikk jeg Mæland!

Jeg flyttet og var lei meg fordi jeg måtte bytte fastlege. Hadde allerede en veldig dyktig lege, men nå som jeg har vært en del hos Mæland så er jeg målløs over hans kompetanse, service, forståelse, omsorg og engasjemang. Jeg har en veldig komplisert og samensatt helse, og likevel treffer han spikeren på hode hver eneste gang, samtidig som han er realistisk, ærlig og støttende. Helt fantastisk! Jeg er ubeskrivelig heldig som fikk han. Han fortjener en stor takk!

En lege ikke vil miste!

En imøtekommende lege, har tid til å lytte,viser interesse for deg som person. En lege jeg trygdt anbefaler til andre!

Seriøs og imøtekommende

Min opplevelse av Håvard han er seriøs, imøtekommende, og lyttende, noe han viser ved at han søker blikkontakt, gir respons under samtaler, stiller spørsmål og fører samtaler med meg om grunnen til at jeg er der.
Han viser også omsorg og forståelse. Samtidig er han samarbeidsvillig i forhold til evt henvisning til spesialist helsetilbud o.l.

Meget fornøyd

Hyggelig og seriøs lege. Fått god hjelp og rask henvisning til spesialist etc. Hyggelig personale, og moderne og flott legekontor. Glad han er fastlegen min!
Minuset er litt dårlig skilting frem til legekontoret for de som ikke er lommekjent, men dette kommer seg kanskje siden det er relativt nyåpnet.

Ikke så god som forrige lege

Mæland tok over etter dr. Hveding, som var utrolig empatisk. Dessverre når ikke Mæland opp når man sammenligner her. Har kommet med nedverdigende holdninger, uten å ha satt seg inn i journal. Vanskeligere å få time ho enn hos Hveding, hvor man ble tatt seriøst med en alvorlig kronisk lidelse.