Atif Abbas

Autorisasjon (2011)

Brobekk legekontor Telefonnummer22 64 08 4422 64 08 ...
Erich Mogensøns vei 38 0594 Oslo
Atif Abbas er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Atif Abbas

Tilgjengelig og effektiv

Kort ventetid, får hjelp til det jeg trenger når jeg trenger det. Enkle og greie konsultasjoner, akkurat sånn en fastlege skal fungere i 2018.

Kynisk og dårlig sosialt

Har hatt denne legen flere enkelttimer når min fastlege var borte. Forsøkte å gå til han flere ganger for å se om inntrykket mitt endret seg. Det gjorde det ikke. Virker som han fokuserer først og fremst på å ha flest pasienter, bruke minst mulig tid, og fakturere kunden for hver minste detalj. Deretter er fokuset på å gjøre jobben som lege. Men også her viser han liten vilje til å sette seg inn i situasjonen og en kombinasjon av at han er dårlig til å forklare og ikke klarer å utdype ved oppfølgingsspørsmål. Etter flere timer hos denne legen reserverte jeg meg for å få timer hos han.

Trygg, vennlig, kunnskapsrik

Vi møtte Abbas på seksukerskontrollen for vår baby ved helsestasjonen, og fikk et veldig godt inntrykk av ham. Faktisk så godt at mor og sønn ønsket å ha ham som fastlege og byttet. Abbas er vennlig, lyttende og svært profesjonell. Abbas er en lege å anbefale.

TRYGG OG TILLITSFULL

Har brukt Abbas siden jan 2017. Og desverre vært mye syk helt siden starten. Er veldig fornøyd. Han tar meg veldig alvorlig, startert opp med antibiotika i påvente av svar når cpr er på 140. Er forståelsesfull og hører på meg når jeg prater. Har hjulpet til å skrive flere søknader til både HELFO og henvisninger. Føler meg godt ivaretatt. Og så har vi behagelige og hjelpsomme Linda i resepsjonen som er prikken over i en. Bare så veldig synd at Abbas ska ha ett år permisjon fra august.
Har bare gode or om denne legen.

En meget god lege

Tok meg på alvor og hva jeg som pasient kjente på kroppen. Ser ikke blindt i pasienthåndboka og lytter til deg. En sjeldent god lege! Sender rekvisisjon hvis det trengs. Eneste minuset med dette legekontoret er at det holder stengt to uker på sommeren, men det er no biggie. Tommel opp for Linda, sekritæren! Følte meg godt ivaretatt på Brobekk legekontor. Kort ventetid på timer og i venterommet.