Shahid Javaid

Autorisasjon (2010)

Shahid Javaid er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shahid Javaid

Fantastisk!

Så trevlig och hjälpsam. Visar verkligen att han bryr sig och tar en på allvar. Fick mycket mer hjälp än vad jag trodde jag skulle få!

Uerfaren og uinteressert

Jeg har gått til Javaid i ca ett år. Han har alltid dårlig tid, virker ikke interessert og gir meg absolutt ikke det jeg trenger. Når jeg har et problem får jeg ofte som svar at "det ordner seg" eller "sånn er det bare" uten at han undersøker eller henviser til noen som har mer peiling en han. Dette synes jeg er rart og har aldri blitt tatt så lite seriøst av en fastlege før. Jeg har blant annet hatt hemoroider i 7 mnd. uten at det er undersøkt. Når jeg ble gravid første gang fikk jeg ingen informasjon om eller innkalling til f.eks. svangerskapskontroll. Han forventet vel at jeg skulle finne ut av det selv. Som vanlig.

En blanda opplevelse

Shahid ga meg god hjelp for mindre fysiske plager. Når problemet var av psykisk art henviste han videre, slik jeg ønska, men tok seg over hodet ikke tid til å finne ut av hva problemet gikk ut på i praksis. Dermed tror jeg det var litt tilfeldig hvor jeg ble henvist. For å få en rask og riktig utredning er det helt avgjørende at legen bruker litt tid på å finne ut av problemstillinga, og ikke tar for gitt at pasienten har full oversikt og får fram det viktigste på under 5 min. Dessuten tar det vanligvis lang tid å få time. I det siste har de tidvis hatt en vikar til å avlaste, og derfor har nok ventetida blitt litt kortere. Vikaren, Sangeetha, er helt tydelig samvittighetsfull, og bruker god tid ved behov, men virker tidvis litt uerfaren. Det var uansett en bedre opplevelse å gå til henne, og det tar jo tid å få rutine på alt. Sekretærene har alltid vært hyggelige og imøtekommende.

Veldig nøye, imøtekommende og serviceinnstilt

Javaid fremstår dyktig, nøye og er veldig hyggelig. Ved flere anledninger sendt mld samme dag om prøvesvar slik at man ikke skal bekymre seg. Anbefaler han på det varmeste!

Trygg og kunnskapsrik

Faglig sterk, fornuftig og lytter godt til pasient. Kommer alltid raskt til. Føler meg godt ivaretatt hos Lege Shahid Javaid.