Shahid Javaid

Autorisasjon (2010)

Shahid Javaid er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shahid Javaid

Shahid Javaid

Anbefales ikke! De har aldri tid ellers så er de på ferie men en vikar tilstedet. Utrolig dårlig service og meget uerfaren faglig.

Kjempeflink lege men katastrofdårlig sekreterer

Shahid är en kjempeflink lege som verkligen tar sig tid och lyssnar, men samtidigt är rask och effektiv.

Däremot är receptionen/sekreterarna under all kritik. Två gånger har jag fått inkassovarsel från betalning som redan är gjorda. Efter ett läkarbesök stod det 450 kr istället för 200 när jag skulle betala, jag frågade då sekreteraren hur det kom sig att jag måste betala så mycket mer detta besök. Hon sa att det måste blivit fel, "prova igen", och helt plötsligt stod det 200 kr i automaten. Nu över en månad senare kommer inkassovarsel på 250 kr med post.

En annan gång kopplade sekreteraren mig till lege utan att jag bad om det, och utan att informera sende hon en faktura för det samtalet. Nästa gång jag var på Vestre Ensjö Legesenter spurte jag om detta, och hon jag pratade med sa då att de skulle fjerne den fakturan. Nån månad senare kom inkassovarsel på detta.

Fruktansvärt dålig service, och det är synd då jag verkligen rekommenderar Shahid men ABSOLUT inte kliniken.

Mest engasjerte fastlegen jeg har hatt noen gang

Har hatt mange fastleger, men Shahid bryr seg virkelig, er løsningsorientert og flink. Jeg blir stadig imponert over både han og resten av legesenteret. Det er utrolig behagelig å vite at man har en fastlege som er der, og ikke bare stresser seg gjennom timer. Det er ofte litt ventetid når man møter opp til time, men det kan jeg leve med.

Forståelsesfull, tolmodig og dyktig

Fikk time på dagen og ble selv forsinket til timen. Det var ikke noe problem, han tok seg likevel god tid til timen min og lyttet til meg. Følte jeg kunne bruke få ord for å forklare hvordan jeg hadde det, og ble møtt med forståelse og tolmodighet. Jeg ble virkelig tatt på alvor og det virker som han helt oppriktig bryr seg om hvordan jeg har det og hvordan jeg kan få det bedre. Utrolig dyktig og tror han er lege fordi han faktisk bryr seg om folk og vil hjelpe pasientene sine.

Forholdsvis utmerket

Jobben min som lege er å være der til pasientens beste, være advokat for pasientene mine og tale pasienten sin sak. For å kunne gjöre den må jeg ta pasientene mine på alvor. Slik forstår dr. Shahid Navaid sitt legemandat. Inngir tillit og trygghet. Noenlunde pålitelig. Åpen og ydmyk er andre av hjelperens kvaliteter. Opplever dr. Shahid Navaid som svært kunnskapsrik, tilstedeværende, profesjonell og oppegående i höyeste kompetansegrad. Helsesekretærene er også imötekommende og hyggelige. Det er uant kort ventetid for legetime ved Vestre Ensjö Legesenter. Hjemmekoselig innredet forværelse. Delikat legekontor med beskrivende logo og slagord.

Siden mars måned 2016 har denne takknemlige heldige innbyggeren på sykdomsbehandlerens liste mött like holdninger besökt ulike leger i ulike primærhelsetjenester som har med pasienter å gjöre i ulike kommuner på Sörlandia presentert sykdomsantakelse ifölge smittevernloven definert som en allmennfarlig smittsom sykdom, meldingspliktig det nasjonale overvåkingssystemet for smittsomme sykdommer MSIS gruppe A-sykdom. Doktor Shahid Navaid satt straks i verk de undersökelser som var nödvendige for å bringe på det rene at det foreligger slik sykdom. Störste takk for det gode mötet, for du viste menneskelighet og interesse for meg og “mitt”, velvilje og virksom helsetjeneste.