Diako Hamedi

Autorisasjon (2009)

Diako Hamedi er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Diako Hamedi

Kunnskapsrik

Hamedi oppfattes som kunnskapsrik. Han er interessert i å hjelpe, tar seg tid til å lytte og forklare.

Lege som skårer topp karkater

Diako er en lege som tar pasienten på alvor. Har slitt med smerter i rygg, armer og bein i over 20år. De fleste fastlegene jeg har vært borte i tidligere har ikke villet ta tak i dette med untak av som desverre sluttet pga etterudanning. Diako tok tak i dette med en gang og l løpet av kort tid har jeg fått ekspertundersøkelse ved spesialsykehus og diagnose. Diako er lett å snakke med, er hjelpsom og yter god service. Det er en lege en gjerne flytter med om han skulle flytte praksis til en annen plass innen rimelig av stand.

Grundig, rolig og kunnskapsrik

Jeg fikk denne legen tildelt da min gamle fastlege sluttet i sin praksis. Jeg var positivt overrasket over hvor grundig han vurderte alle spørsmål som jeg hadde. Han er flink til å skaffe og holde oversikt over de ulike feltene hvor jeg trenger behandling.

En virkelig god og nøyaktig lege!

Alltid blid og hyggelig og møter deg med et smil hver gang du kommer. Tar seg god tid og lytter nøye på hva du har å si. Er du bekymret så forstår han det og selvfølgelig gjør han alt for å hjelpe deg. Han sender deg videre om du ennå ikke føler deg trygg og vil undersøke deg nærmere. Det har ikke vært en eneste gang hos han, hvor barna mine eller jeg har følt at han ikke hører på oss. Vi føler oss trygge på legen og har tillit til han.

Fantastisk lege

Dette er en lege som lytter, sjekker, følger opp meg som pasient. Hyggelig, imøtekommende. Tar deg alvor