Diako Hamedi

Autorisasjon (2009)

Diako Hamedi er en av 570 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Diako Hamedi

Veldig flink lege

Men man må spørre hvis det er noe man lurer på.

Svarer direkte, så hvis du ikke tåler å høre sannheten bør du gå et annet sted.

Den beste legen jeg har hatt

Han forstår veldig godt norsk. Og viser virkelig at han bryr seg om deg og din livssituasjon. Han er åpen og ærlig. Og tar seg godt tid. Mine tre barn bare elsker han og de er virkelig trygge. Han kan sette seg ned og leke med barna og forklarer de hva han skal gjøre for han gjør det slik st de føler seg trygge på hva han gjør. Jeg kommer aldri til å bytte han dom fastlege. Er så fornøyd st selv om jeg bør nesten 45 min unna kontoret hans har jeg valgt å beholde han . Super, fantastisk og medmenneskelig lege

En fantastisk lege

Hamedi er lyttende, tar seg tid og forstår pasienten. Han gir ikke opp og gir god service. Han er tydelig interessert i mennesker, voksen som barn. Anbefales!!!

Kunnskapsrik

Hamedi oppfattes som kunnskapsrik. Han er interessert i å hjelpe, tar seg tid til å lytte og forklare.

Lege som skårer topp karkater

Diako er en lege som tar pasienten på alvor. Har slitt med smerter i rygg, armer og bein i over 20år. De fleste fastlegene jeg har vært borte i tidligere har ikke villet ta tak i dette med untak av som desverre sluttet pga etterudanning. Diako tok tak i dette med en gang og l løpet av kort tid har jeg fått ekspertundersøkelse ved spesialsykehus og diagnose. Diako er lett å snakke med, er hjelpsom og yter god service. Det er en lege en gjerne flytter med om han skulle flytte praksis til en annen plass innen rimelig av stand.