Kine Fredrikke Dyremyhr

Autorisasjon (2012)

Kine Fredrikke Dyremyhr er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kine Fredrikke Dyremyhr

Hadde dyktig vikar

Veldig fornøyd med hennes tidligere vikar [fjernet av moderator]. Jeg var kunn innom for å få satt en vaksine,men sjekker med jevne mellomrom om det er mulig å få Dr.Kabat som fastlege.
Et annet sted enn Rodeløkka legesenter, for der er det så vanskelig og tidkrevende å komme gjennom på telefon for å bestille time. Håpløst å ikke tilby booking på app /mail mulighet. Eller gjøre som i gamle dager ha en sekretær på telefon.

Ny vikar igjen...

Utrolig slitsomt å forholde seg til alle vikarene. Har slitt med å få time lenge. Når jeg endelig får time er det en utrolig kald og gretten vikar som bruker 35 min på å gå ut og inn av kontoret mens jeg venter. Når hun endelig kommer tilbake og jeg stiller spørsmål sier hun at hun ikke kan hjelpe meg og at jeg må bestille ny time. Hun har det travelt.

Nå ble det legebytte. Kine er visst ikke tilbake før om lenge. Dette orker vi ikke mer.

Trygg, dyktig og forståelsesfull

Tidligere vikar Emilia T. Kabat var jeg veldig fornøyd med. Hun tok meg seriøst og viste forståelse som gjorde at jeg oppfattet henne som veldig trygg. Hun nølte heller ikke med å henvise meg videre for utredning og gjorde det hun kunne for å hjelpe meg. Hun er flink i jobben sin og snill. Trist at hun er ferdig med vikariatet sitt.

Alltid vikar

Har aldri møtt Kine Dyremyhr, da det alltid er vikar. Tidligere vikar (Kari Fosse) var utrolig dyktig i mine øyne. Nå er det en ny vikar (NAVN FJERNET AV LEGELISTEN.NO) som rett og slett ikke er spesielt vennlig. Vi bytter nå fastlege.
Det er lett å bestille time over nett, men trenger man å tinge må man regne med å vente over en time.

Kun møtt vikar: veldig god erfaring!

Jeg har ikke møtt Dr Dyremyhr, men kun vikaren Kari Fosse. Jeg har aldri blitt så godt hørt, forstått og fått råd på denne måten av en lege. Selv om hun har mye pasienter, føler man aldri at man har dårlig tid når man er hos henne. Jeg kommer til å flytte etter henne når hun er ferdig med vikariatet!