Andreas Werner Johansen

Autorisasjon (2012)

Andreas Werner Johansen er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Andreas Werner Johansen

Ingen tillit

Har ingen tillit til denne legen. Han viser ingen interesse for deg som pasient. Og er heller ikke interessert i å høre din historie. Han tror han vet best og møter deg med en slik holdning at han er bedre enn deg. Han burde heller vært mer ydmyk.

Trygg og ser deg

Han tar seg tid til å virkelig lytte til hvordan du har det, ikke bare høre. Han går inn for å finne svar / løsninger. Han er rolig og konsentrert. Det han eventuelt er usikker på gjør han alt for å finne ut av. Han gir et meget sympatisk uttrykk. Er også et medmenneske.

En meget god og sympatisk lege.

Jeg har hatt denne legen i over ett år nå og bytter kun fordi jeg flytter lenger vekk. Han er av den litt sjenerte typen så jeg tror noen som har klaget på han her kan ha opplevd han som litt distansert kanskje? Det stopper han ikke fra å følge opp, spørre spørsmål og ta tak i ting. Han er flink til å dokumentere samtaler og legehistorikk, noe som er ekstra bra for de av oss som f.eks må forholde oss til NAV. Han er hyggelig, oppmerksom og sympatisk. Jeg kan anbefale denne legen på det varmeste.

Vanskelig å få kontakt med...

Opplever at han forsøker å gjøre sitt beste, men er for opptatt av å gjøre ting "etter boka", og ender derfor ofte opp med å handle feil utifra det..

Er også veldig vanskelig å få kontakt med ham, både på tlf og timer. Har bedt resepsjonistene om å få han til å ringe meg - uten hell. Og når han først ringer, ringer han i 3 sekunder, og da man prøver å ringe opp igjen - er telefonlinjen stengt for dagen.

Skal ikke svartmale en lege på grunnlag av én enkelthendelse, men jeg sitter nå dypt i det etter han valgte å ta en avgjørelse uten mitt samtykke/uten at jeg var informert, istedenfor å kontakte meg på forhånd. Har dessverre mistet all tillit til ham som følge av dette..

Praktfull lege!

Jeg har byttet en del leger, og Han er den beste og flinkeste jeg har kommet borti hittil!
Han fant ut hva som var feil med en gang, han er flink til å forklare og han gjør meg trygg.
Meget fornøyd!