Ali Maqsood Ahmad

Autorisasjon (2013)

Ali Maqsood Ahmad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ali Maqsood Ahmad

Ubrukelig

Han hører ikke på meg som pasient. Bestemmer over hodet på en, og vil ikke høre hva en har å si. Kommer med ubehagelige kommentarer, og jeg som pasient har ikke noe å stille opp med. Synd det tar tid å få ny fastlege--for her er det bare å bytte....

Uprofesjonell

Ekstremt uprofesjonell og uhyggelig type. Her føler du deg verken hørt eller ivaretatt. Kom inn her, og snakket om mine symptomer hvor han presterte å gå ut av rommet midt i min forklaring, og fikk ikke muligheten til å fortsette den samtalen skikkelig igjen. Videre var det aldri noe klar kommunikasjon, og virket også som svært uinteressert og irritert/sur under hele konsultasjon. Måtte også ha en undersøkelse hvor jeg ikke hadde noe område til å kle av meg i fred, noe å dekke seg med, og en uhyggelig kommentar jeg ble mildt sagt litt sjokkert over. Her var det aldri kommunisert tydelig hva som ble gjort steg for steg til sammenligning med tidligere trygge opplevelser hos andre leger. Fikk noe til å tørke meg med, og det var litt tørkerull... Denne konsultasjonen fikk meg til å aldri ville gå tilbake noensinne igjen.

Kunnskapsrik og dyktig

Lytter til pasienter og er flink til å finne løsninger. Er meget fornøyd med det han har hjulpet meg med

Ikke til å stole på

Jeg hadde tannlege time og er vettskremt å gå dit.
Bestilte time hos Ali dagen før.
Vi ble enig om at jeg kunne hente noe for redselen i skranken ved legekontoret. (samme bygning som tannlegen)
Da jeg kom dagen etter hadde han ikke fulgt opp avtalen og jeg måtte betale tannlegen 630 kr for hjelp.
Jeg følte jeg ikke ble sett da jeg trengte hjelp.
Anbefaler ikke Ali til noen !

Fra flink til utbrent?

Var urolig imøtekommende og flink når jeg fikk han etter at legen min flyttet. Nå virker han uinteressert og vil ha timen fort ferdig. Sa ifra om noe jeg ville ha sjekket og at jeg følte meg dårlig. Hans svar var «synd» i en uinteressert tone. Så da gikk jeg hjem og satte meg på venteliste. Han er også kommunelege. Tror han er overarbeidet. Har ikke like bra 1 til 1 kontakt lenger :(