Solveig Skaug Haraldsen

Autorisasjon (1991)

Solveig Skaug Haraldsen er en av 13 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Solveig Skaug Haraldsen

Seriøs og lyttende

Opplever at jeg blir tatt seriøst når jeg går til henne. Hun har alltid tid til å lytte til det jeg sier, selv om vi ofte går over det som er 'vanlig' tid pga ofte mange tilleggspørsmål fra meg. Selv om jeg for mange år siden flyttet til en annen kommune har jeg aldri vurdert å skifte til en lokal lege. Jeg reiser heller litt lenger for en lege som ønsker å hjelpe, enn en stesset lege som helst vil ha meg ut av kontoret etter 5 minutter for å kunne skvise inn flest mulig pasienter. Eneste er, som også nevnt av en annen, at det kan være litt ventetid på time. Dette pga at hun ikke har kontortid hver dag. Men er det noe alvorlig har det aldri vært noe problem å få time raskt, spesielt etter at hun flyttet til Brittania Legesenter.

Virkelig den beste legen jeg har hatt!

Hun lytter og forteller på en måte som gjør at du føler deg tatt på alvor. Hun forklarer så du forstår, og på en måte som gjør at du føler deg trygg.
Hun bryr seg virkelig om pasientene sine, og med en dæsj humor, hjelper hun til med alt hun kan ! :) Tusen takk! For GOD oppfølging, Solveig! :)

Behagelig og dyktig

Hun tar seg god tid til deg, lytter og responderer på det du forteller. Tar deg på alvor og gjøre nødvendige undersøkelser. Viser interesse for deg som person og livet ditt. Ikke noe stress, går ut igjen av legekontoret med en god følelse.

Lege som tar pasienten alvorlig

Opplever en lege med god tid som lytter til pasienten. Tar det jeg har å komme med alvorlig. Ble "overført" ufrivillig til henne da min forrige fastlege sluttet, men har aldri vurdert å bytte. Litt lang ventetid, men verdt det.