Solveig Skaug Haraldsen

Autorisasjon (1991)

Solveig Skaug Haraldsen er en av 13 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Solveig Skaug Haraldsen

Kunne ikke vært mer fornøyd!

Solveig er en utrolig flott fastlege! Meget kunnskapsrik og erfaren, men på samme tid ydmyk i forhold til at hun som fastlege umulig kan ha dybdekunnskap om alt. Jeg opplever alltid Solveig som empatisk og imøtekommende, og hun har hjulpet meg gjennom en krevende år etter en ulykke. Hun møter barna mine på samme åpne og tillitsvekkende måte, og vi kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg føler Solveig strekker seg lenger enn det som forvebntes, og det har betydd mye for min familie i flere situasjoner. Det er og greit å få time. Så mine varmeste anbefalinger!

Seriøs og flink

Tar deg seriøst, kunnskapsrik og man venter sjelden lenge på å få time eller før man kommer inn fra venterommet. En trygg fastlege.

Trygg, kunnskapsrik, seriøs

En bedre lege kan man ikke få. Hun har alltid forberedt seg godt til timen, har et behagelig vesen. Dette gjør at du føler at hun har tid for deg. Blir godt ivaretatt av legen.

Beste legen jeg har hatt!

Solveig er alltid presis! Hun bruker allikevel lang tid på deg - du føler aldri at hun rusher gjennom for å være tidsnok til neste pasient. Jeg tror hun setter av god tid til hver pasient. Hun er grundig, ser etter sammenhenger og er forståelsesfull. Kjenner meg godt igjen i de andre beskrivelsene her. Jeg synes i tillegg at man raskt får time, i hvert fall sammenliknet med legekontoret jeg brukte i Oslo. Den beste legen!!!

Fantastisk behagelig og hjelpsom lege

En av de viktigste kunnskapene en lege kan ha, er å være forståelsesfull og medmenneskelig. Det er dessverre mange som ikke er det, men Solveig er et helt fantastisk eksempel på en perfekt lege. Hun lytter, kommer med forslag og gjør det som er best for deg. Hun sørger også for at du er enig i avgjørelsen og tar seg god tid. Ikke rart hun har venteliste!:)