Solveig Skaug Haraldsen

Britanniatorget Legesenter

1991

Britanniatorget Legesenter Telefonnummer64 90 76 4064 90 76 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 27 1440 Drøbak
Solveig Skaug Haraldsen er en av 13 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Solveig Skaug Haraldsen

Fantastisk behagelig og hjelpsom lege

En av de viktigste kunnskapene en lege kan ha, er å være forståelsesfull og medmenneskelig. Det er dessverre mange som ikke er det, men Solveig er et helt fantastisk eksempel på en perfekt lege. Hun lytter, kommer med forslag og gjør det som er best for deg. Hun sørger også for at du er enig i avgjørelsen og tar seg god tid. Ikke rart hun har venteliste!:)

Kunnskapsrik, empatisk, engasjert

Solveig er kunnskapsrik og ein handlekraftig fastlege. Ho er flink til å lytta til pasientar og strekker seg langt i ein travel kvardag. Gjev god informasjon og kan reflektera over ulike alternativ sammen med pasienten. Me har mange gode fastlegar i landet vårt, og Solveig er ein av desse kvadagsheltane!

MAKELØS

Hvilken lege ringer deg 15.30 en fredag og sier "jeg har tenkt så mye på deg"? For deretter å si at nå har hun trolig funnet diagnosen, og skrevet ut resept på det jeg trenger. Jeg ble kvitt problemene - og utrolig glad for en fastlege som gjennom uker hadde lurt på hva som feilte meg, men som altså ikke ga opp. Ellers har det aldri vært problem med ventetid hos henne, og hun har alltid vært lydhør og grundig ved konsultasjonene. Dessuten ved den minste tvil har hun vært rask til å kontakte spesialister. Men nå var det altså hun sjøl som løste gåten.

At det noen ganger har tatt nokså lang tid å komme fram til legesenteret på telefonen, kan ikke hun noe for. Men bare trivelige folk når en først får kontakt.

Seriøs og empatisk lege

Jeg er svært fornøyd med Solveig som fastlege. Hun lytter til mine plager og kommer med gode tilbakemeldinger. Jeg føler meg trygg hos henne.Hun tar kontakt, hun bryr seg.
Hun har humor samtidig som hun er meget seriøs.Beste lege jeg har hatt.

Dyktig lege

Jeg har slitt endel med skulder og armbetennelse, føler jeg har blitt tatt på alvor og fått god behandling samt oppfølging. legen er flink til å informere og tar seg tid til å lytte, kan til tider oppleves noe stresset.