Muhammad Bashir

Begrenset autorisasjon med vilkår (2021)

Muhammad Bashir er en av 28 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Muhammad Bashir

Dyktig lege som lytter til pasienten

En faglig dyktig lege som er empatisk og lyttende i møte med pasient. Meget fornøyd med min fastlege.

Lyttende grundig lege

Veldig fornøyd med mine timer hos basir Han tar deg på alvor Tar mange prøver og gir seg ikke før han finner årsaken til hva som er galt

Ikke fornøyd

Forsåvidt rask, men var ikke lyttende til informasjon fra tidligere lege, og som ved 2 vurdering viste seg være veldig nyttig i mitt tilfelle. Tok bare en ting per konsultasjon, så det ble veldig dyrt, til og med å sende info til ny lege ble belastet som konsultasjon. Egenandelene har heller ikke blitt rapportert inn. Har byttet lege, og det er en langt bedre opplevelse.

Dyktig og smilende

Han er veldig snill og forstående. Føler jeg blir hørt. Kontoret hans er sjarmerende uorganisert. Han ringer når det kommer svar på prøver, legger tilogmed igjen melding på svareren om du ikke skulle rekke å ta den. Der svarer han på alt han tror du ville spurt om. Han har sykepleier med ved GU. Jeg måtte dessverre bytte pga flytting.

Ulovlig gebyr

Han krever 5 kr i gebyr for å betale med kort! Det er ikke tillatt i henhold til brev fra Helsedirektoretet av 14 august 2013. Les mer om det her:http://www.dinepenger.no/bruke/leger-tar-ulovlig-gebyr-for-aa-la-deg-betale/22943660