Anne Cathrine Bergh

Autorisasjon (1996)

Anne Cathrine Bergh er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Anne Cathrine Bergh

Finn et annet legesenter

Hjem etter operasjon, trengte mer smertestillende de første dagene etter operasjon. Legen skulle ringe meg tilbake.....gjorde ikke det naturligvis.
Via kontordamen ble jeg henvist til å ringe tilbake til kirurgen ved sykehuset. Det er naturligvis ikke mulig dagen før Kristi himmelfarts dag!

Takk for ingen hjelp de fire dagene jeg trengte det!

Fantastisk

Bergh er en helt fantastisk lege. Hun har alltid tatt seg god tid til å lytte, tatt inn hjelp og henvist der det har vært nødvendig. Hun gir seg ikke før hun finner ut hva som er galt, og går grundig til verks. Hun husker/setter seg inn i tidligere tilfeller, og spør hvordan det går iforhold til tidligere sykdomstilfeller m.m. Jeg oppfatter henne som genuint interessert, og har kun positive opplevelser med henne. Kan til tider være vanskelig å komme igjennom på tlf, men dette har blitt bedre.
Faktisk sittet langt inne å bytte lege, men fordi jeg har flyttet til en annen del av landet var det den beste løsningen, selv om jeg gjerne skulle beholdt Bergh som min fastlege.

Kunnskapsrik, men ofte forsinket og stresset.

Forsinket de gangene jeg er der, er stresset og jeg føler jeg prater på "inn" og "ut" pust.

Føler at forsinkelsen går utover pasienten, det bør bli bedre.

Det er virkelig mulig....

Det hjelper ikke å være verken flink ryddig, hyggelig eller presis når hun er ALDRI tilgjengelig. Har man en fastlege å er hos den kanskje to ganger i året mener jeg det burde være en mulighet for å få time når man trenger det, og sånn service kommer man never ever få hos henne. Jeg mener hvis hun ikke greier å ta vare på de pasientene hun har fordi hun har alt for mange, burde hun ihvertfall tenke på om å redusere sin pasientliste slik at de som blir igjen får den behandlingen de har krav på.

Tar seg for liten tid

Kunnskapsrik, men virker stressende noe som kan føre til at pasienten ikke føler at hun/han blir hørt. Tips. Lytt og få igang en toveis kommunikasjon.