Anders Trovik Hasle

Autorisasjon (1985)

Eikeliklinikken Telefonnummer67 15 93 0067 15 93 ...
Bærumsveien 206 1357 Bekkestua
Anders Trovik Hasle er en av 127 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anders Trovik Hasle

Beste fastlege å oppdrive

For meg er de viktigste egenskapene hos en fastlege faglig innsikt, grundighet, evne til å se helhet, omsorg og tilgjengelighet.

Etter 10 år med Anders Trovik Hasle som fastlege, kan jeg trygt si at han er uovertruffen på alle disse egenskapene. Derfor reiser jeg gjerne de 7 milene til Eikeliklinikken når jeg trenger lege. God hjelp er verdt litt innsats.

En fantastisk lege!

Anders Trosvik Hasle har vært min fastlege i nærmere 20 år. Jeg er heldigvis sjelden syk, men de gangene jeg kontakter legen min vet jeg at jeg er i de beste hender.
Dr. Hasle er meget grundig, tar seg god tid, er lett å snakke med, alltid blid, vennlig og hyggelig.
Etter min mening må han være den beste fastlegen som finnes!

DEN BESTE LEGEN JEG HAR VÆRT HOS!

Hasle er en overlege med en autoritet som er mild, empatisk og som kun legges merkes ifht til de medisinske vurderingene.

Han gir rom for å lytte, samtitidig som man merker at han er yderst våken ifht til hva du sier og hvordan du sier det, uavhengig om han gjør seg noen notater.

Etter å ha "lettet sitt hjerte" med det som måtte være årsaken for besøket, kommer han med korte oppfølgingsspørsmål. Han forklarer også grundig hvorfor han stiller spørsmålene, slik at man føler meg ivaretatt hele tiden. Han ønsker å forstå helhetsbildets slik han selv sier.

Hasle er 120% dedikert til jobben sin, lett form for humor og en lege jeg vil anbefale på det aller sterkeste.

Jeg har vært hos flere leger, men denne gangen måtte jeg rekke ham hånden i det jeg fortalte: "Du er den beste legen jeg har vært hos"

Mvh førnøyd pasient!

Kanskje den dyktigste og grundigste lege å oppfinne i Oslo og Akershus

Efter at min mangeårig fastlege valgte å gå over i stilling som sykehuslege, ble jeg anbefalt Anders Trovik Hasle. Jeg har i > 20 år hatt diabetes II med følgesykdommer og mitt møte med legen for å fornye samtlige resepter fortonet seg som en fantastisk analyse av mine problemer som følge av diabetes. Jeg ble riktig imponert når han også tok kontakt med Bærum sykehus som har behandlet meg med henblikk på å få ned blodsukkeret samt blodtrykk m.m.

Nylig ble jeg dårlig og la igjen beskjed på hans svarer at jeg trengte konsultasjon. Diagnose «lungebetennelse» ble konstatert og Dr. Hasle fulgte meg opp ved å henvise til røntgen samt en hestekur av penicillin. Ikke nok med det, han ringte meg påfølgende dag, ja hele 2-to ganger hvor han fulgte opp den almenntilstand jeg nå måtte ha fått efter medisinering. Jeg er imponert!

En skal ikke bare skue hunden på håret heter det, men vi begge 2-to bærer vår vekt selv. Noen er laget for fart, mens dr. Hasle er en fastlege som har evnen til å analysere og ikke minst komme frem til en mulighet for å få en medisinsk forbedring. Jeg tar av meg hatten! (Har heller ikke en hatt i heimen).

Det skal efter sigene sies at dr. Hasle angivelig også er almenpraktiserende lege på Volvat. For å inneha en slik stilling krever sikkert arbeidsgiveren hans en høy kompetanse og høy forståelse av sykdomsbilder.

Aldri opplevd verre!

Totalt uinteressert, treg og lang ventetid. Ingen medisinsk vurdering. Bortkastet tid og penger.