Karl Thomas Brinch

Autorisasjon (2006)

Strandsiden Legesenter AS Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ...
Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen
Karl Thomas Brinch er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Karl Thomas Brinch

Kostet meg nesten en tusenlapp

Legen visste ikke at legemiddelet jeg trengte var tilgjengelig på blå resept før jeg viste han en artikkel på Helfo og han fikk bekreftet med kollegaene sine.

Så sa han at han skulle gi meg blå resept for legemiddelet, men når jeg skulle kjøpe det på apoteket viste det seg at han hadde skrevet ut hvit resept. Var farmasøyten på apoteket som merket dette, og fikk meg til å ringe til legekontoret for å få ordnet resepten. Det sier litt når farmasøyten, som har null kjennskap til situasjonen, må rette feilene til min egen fastlege som jeg hadde vært hos 2 ganger på kort tid for samme problem. Hadde kostet meg en tusenlapp hvis det ikke var for henne.

Måtte også mase på legesenteret for å få ordnet resepten, da de først stod fast på at resepten var riktig. Fikk eventuelt riktig type resept av en annen vikarlege.

Legen virka også generelt uinteressert.

Flink og imøtekommende

Har hatt Karl Thomas som fastlege gjennom studietiden. Han setter seg inn i journalen din, er kunnskapsrik og interessert. Har fått god oppfølging med div. helseproblemer, og er veldig fornøyd. Han kan absolutt anbefales.

God støtte

Jeg hadde han som lege hele min studietid i Bergen, han var lett å snakke med og tok problemene mine seriøst. Jeg følte meg godt tatt vare på, og følte at ingen problemer var for små eller for dumme å spørre om. Dette gjalt både fysiske og psykiske problemer jeg slet med. Jeg vil anbefale han på det varmeste.

Profesjonell og trygg

En lege som er lett å prate med, hører på dine ønsker, som tar deg alvorlig og gjør nøye undersøkelser.

Føler jeg sløser tiden hans

Jeg opplevde å bli avbrutt ofte, og følte ikke jeg fikk snakket ferdig.
Han sitter for det meste dypt inni PC'en, noe som fikk meg til å stoppe midt i en setning ettersom jeg trodde han ikke lenger hørte etter.
Jeg hadde egentlig flere spørsmål men turte ikke å stille dem siden jeg fikk inntrykk av at jeg sløste den dyrebare tiden hans.

Han var dyktig til å operere, men jeg opplevde at jeg måtte stille de viktige spørsmålene da han egentlig ikke fortalte noen ting om hva jeg kan forvente etter operasjonen, hva jeg skal gjøre med stingene og når jeg skal ta medisiner.