Karl Thomas Brinch

Autorisasjon (2006)

Strandsiden Legesenter AS Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ...
Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen
Karl Thomas Brinch er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Karl Thomas Brinch

Følte meg til bry og overdramatisk

Har kun vore til han to gonger so langt, ein gong pga ryggsmerter og ein gong pga øyrebetennelse. Når eg hadde ryggsmerter følte eg at han ikkje var interessert i å finne ut kva plagen kom av, berre å fortelje meg at eg var "berre" anspent i ryggen og at eg burde finne bedre sitte/arbeidsstilling. Når eg kom inn med øyrebetennelse hadde eg også eit par andre spørsmål, og eg følte at han syns eg berre var i veien og tok av hans dyrebare tid på unødvendige saker som han ikkje gidda å hefte seg med, og at eg overdreiv det eg fortalte av symptomer mtp kva han vurderte var dei eigentlege sjukdomsplagene

Ikke min beste lege

Hvis du driver med sport, er en idrettsutøver, så er dette en lege som leser seg mye opp på slikt. Men han passet ikke helt til mine behov. En joggetur førte til at jeg ble verre, noe som kan ha skyldtes feilkommunikasjon fra begge parter. Så ikke døm han helt utifrå dette. Han var effektiv og lyttet nøye under timene.

Imøtekommende og dyktig

Er student i Bergen og byttet derfor fastlege. Valgte Karl Thomas og ble overveldet av kunnskapene og forståelsen hans. Virket interessert i hva jeg hadde å si og gjorde det han kunne for å finne en løsning på problemet.

Et av mine bedre legebesøk!

Dyktig lege

Jeg har hatt han som fastlege i flere år og er meget fornøyd, kommer til å fortsette å ha han som fastlege så lenge som mulig.

Han er svært profesjonell og diskre, veldig trygg å ta opp ulike plager med uten at det blir kleint eller rart.

Jeg har fått riktige diagnoser, jeg har blitt kurert for alvorlig vitaminmangel og er i dag frisk og i daglig fysisk aktivitet.
At han snakker om kosthold forteller meg at han er dyktig og bryr seg om pasientene.

Han ser mye på skjermen under samtaler, virker litt uinteressert og det blir ikke så mye øyekontakt mens han skriver i journalen. Kanskje har han plukket opp at jeg liker å være litt anonym, andre kan kanskje føle seg lite sett. Men min erfaring er at han tar mine problemer skikkelig seriøst, jeg føler meg 100% ivaretatt og hørt men jeg kan forstå dersom andre ikke gjør det.

Han er vennlig, tillitsvekkende og kompetent. Jeg har funnet en fastlege jeg kan ha resten av livet.

Kverulerende, uansvarlig og upålitelig

Brinch virket grei til å begynne med, men da han skulle henvise meg til andre steder begynte ting å falle sammen. Han klarte ikke å henvise meg til riktig plass og var veldig vanskelig å ha med å gjøre i denne prosessen. Kranglet på hva som var problemene mine osv.
Det toppet seg da han ikke klarte å få noen til å vurdere medisineringen min og måtte gjøre dette selv.
Han fortalte meg at jeg kunne slutte på medesinen om jeg klarte det siden den hadde endel kjipe bivirkninger. I bunn og grunn la han hele ansvaret over på meg.

Jeg bytter fastlege nå og fraråder folk fra å velge denne personen som sin fastlege.