Karl Thomas Brinch

Autorisasjon (2006)

Strandsiden Legesenter AS Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ...
Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen
Karl Thomas Brinch er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Karl Thomas Brinch

Stillferdig type som tar deg på alvor

Min opplevelse av dr Brinch er at han ikke sier så mye, men at han bruker tiden på å tenke. Følte at han tok meg på alvor og lyttet til mine bekymringer og plager, men han var også ærlig de gangene han var uenig. Dette er en lege som ikke bruker tid og energi på trivielle jovialiteter, men er pragmatisk og hyggelig. Er veldig fornøyd med konsultasjonene hos dr. Brinch.

Uinteressert, påståelig og usikker

Følte meg ikke ivaretatt som pasient hos Brinch, tok meg ikke på alvor og var lite sympatisk. Satt med på pc`n å leita etter mulige diagnoser enn å faktisk lytte til meg.

Vanskelig å få kontakt med de i resepsjonen, og når de først tok seg tid, så var de lite imøtekommende og hjelpende.

Fantastisk Lege

En utrolig flink og dyktig lege.
Tar seg tid til deg og finner fort en løsning som fungerer veldig bra.
Vil absolutt anbefale Karl Thomas som fastlege på det varmeste, og har full tiltro til hans løsninger på det medisinske.

Dyktig lege

Han er en faglig dyktig lege som har en god vurderingssans og gjør de riktige beslutningene for ditt behov. Han er flink på å diagnostisere lese symptomer.

Virker uerfaren og selvopptatt

Jeg opplevde legen som uerfaren og , som en som tyr til enkle løsninger. Virket også lite interessert i å lytte til meg, men var istedenfor meget opptatt av enkle løsninger. Stilte utifra meg en altfor rask og enkel diagnose, dette da med basis i altfor lite informasjon, da han som sagt var uinteressert i å lytte til meg.

Var også veldig hastig , som om han igrunnen bare var opptatt av å ende konsultasjonen raskest mulig. Jeg satt igjen med en følelse av å bli kastet ut.