André Karlsson

Autorisasjon (2012)

André Karlsson er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av André Karlsson

Suveren lege!

Andre Karlsson .....beste lege jeg noen sinne har hatt.Heilt suveren ! Veldig flink med barn ! Tar seg god tid til pasienten og hører h a probl er.alltid blid !!! :) 👍🥇

verste legen jeg har hatt.

Usympatisk, arrogant, uprofesjonell og tar med seg sine personlige meninger på jobb. Det eneste positive jeg har å si er at det er enkelt å få time der..

Omsorgsfull

Andre Karlsson bryr seg om sine passjenter .Lytter og yter.Han tar seg god tid og er alltid i godt humør. Han smiler alltid. Tar seg tid til sine pasienter og ønsker å hjelpe der han kan. Han er svært forståelsefull og medmenneskelig. Han er en dyktig lege og en fantastisk person. Han er alltid tilgjengelig .

Fantastisk dyktig lege!

Andrè er en dyktig lege som tar seg god tid til pasientene sine, og tar de på alvor! Han lytter, er forståelsesfull, svarer på spørsmål og forklarer ting på en grundig og forståelig måte. Kan på det sterkeste anbefale han, han er den beste legen jeg har hatt!

Hvilken lege?

Viser til innlegg(Legen som forsvant...
Skrevet 11. april 2016 og Sikkert flink Lege, men jobber ikke fast på legekontoret. Kun deltid!
Skrevet 4. februar 2016)
Har nå vært pasient hos Karlsson siden ca Nov-15 og ikke truffet gjeldende lege.Vikarlegen S.Wiig viser seg også å være deltidsansatt og dermed like vanskelig å komme i kontakt med.Elektronisk fornyelse av resepter avhenger av tilstedeværelse av legen/legene.Har flere ganger telefonisk purret på resepten.Det er ikke automatikk i at annen lege overtar forespørsler når gjeldene lege ikke er tilstede.Sentralbordet er tydeligvis "overbelastet"?for sitter stort sett alltid 10-20 min i kø.Ringer du kl 14.50 og blir sittende i kø og klokken bikker 15.00 så blir du brutt og får beskjed om å ringe i åpningstiden av telefonsvareren deres.Har mer på lager,men dette får holde. Generelt sett:Meget misfornøyd!!