Ivar Fretland

Boligveien 10 3470 Slemmestad
Ivar Fretland er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Ivar Fretland

Trygg, menneskelig og inkluderende

Har hatt Ivar som fastlege i snart 30 år nå, og har aldri vært inne på tanken på å bytte lege. Han bokstavelig talt reddet livet min en gang, da min forrige lege ikke fant ut hva som feilte meg. Den ekstra prøven han haste-bestilte gjør at jeg i dag, ca. 30 år senere, fremdeles har egne nyrer som fungerer perfekt. Han er menneskelig (ser mennesket) og inkluderende (flink til å forklare årsak og virkning). Håper han holder på i mange år til, selv om han nå nærmer seg pensjonsalder. Ser at noen irriterer seg over ventingen. Har selv ofte ventet 1 time - men jeg vet da at det har vært noen der med et behov som har tatt lengre tid enn det kvarteret som er avsatt. Neste gang kan denne personen være meg selv, så det er helt ok. Ville aldri byttet fastlege, og gruer meg til han pensjonerer seg! Anbefales!

Fantastisk fastlege!

Fretland er vært min fastlege siden jeg var født i 1989! Ville aldri ha byttet han bort. Jeg har flyttet til ny kommune, men beholder han og reiser den 40 minutter lange turen dit for å få hjelp av han. Det er virkelig noe spesielt med en fastlege som har fulgt opp meg siden jeg var barn, som nå følger opp mitt eget barn. Løsningsorientert og har symptati uansett sykdom. Har heldigvis aldri vært alvorlig syk, men alt fra forkjølelse til graviditet har han hjulpet meg veldig med. Andbefales på det sterkeste!

Alltid behjelpelig

Har hatt Ivar som lege i over 20 år,han har ordnet og sørget for at jeg har følt meg trygg på han,håper han aldri gir seg. Har bytta nå nylig fordi jeg har flytta men vurderer å bytte tilbake

Bortkastet tid.

Hver gang man kommer til time må man påregne å vente 20-30 min. Tilsynelatende helt uten grunn. Skal man ikke komme inn når man har bestilt time? Eller fylles det opp med mest mulig pasienter? Det er bortkastet tid for meg som kjøper en tjeneste.

Legen er grei nok. Får det man skal ha, ellers så blir msn henvist videre.

Beste legen som finnes!

Har hatt han siden jeg var bebis, og han har alltid hjulpet meg, gitt meg akutt timer når eksemet har blusset opp, henvist meg videre, purret på spesialister og egentlig gjort alt.

Selv om man må vente, så får man god hjelp!