Salve Åmund Greibrok

Autorisasjon (2001)

Salve Åmund Greibrok er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Salve Åmund Greibrok

Ikke særlig god

Virker som han ikke bryr seg, og særlig ikke når man kommer med ikke-fysiske plager. Lite empatisk og lite engasjert, føler jeg.

Beste legen til nå

Har vært pasient hos S. G i 5-6 år. Han er den dyktigste og mest tilgjengelige legen jeg har hatt til nå. Du kommer inn på dagen hvis det er behov for det. Han er grundig, uformell og jeg blir alltid møtt med et smil og noen hyggelige ord. For en tid tilbake hadde jeg behov for en samtale og han stilte da opp fredag e.m. Det er det ikke mange leger som ville ha gjort det samme.

Faglig sterk, men lite empatisk

Jeg hadde han som fastlege i noen år. Som medisinstudent kan jeg skrive under på at han er faglig dyktig, men han er lite empatisk; noe jeg fikk erfare da jeg utviklet psykiske problemer etter flere år med store påkjenninger.

Fastlegen jeg aldri fikk time hos

Salve har vært min fastlege i 1,5år men jeg har ennå ikke møtt han. Hver gang jeg har bestilt time har jeg kommet til en annen lege. Jeg har vært hos 3 ulike leger på dette kontoret. Føler at de praktiserer fellesliste uten å være registrert som det. Jeg har nå blitt gravid og byttet fastlege, da barnet kommer til å få samme fastlege som meg og det er viktig med kontiunitet og stabilitet.

Helt grei

Fremstår tidvis litt arrogant og uinteressert, men virker faglig helt grei, og mest egnet på mannlige pasienter